בגרמניה בטוחים: האברץ נפרד, מנכ"ל לברקוזן: "אין הנחות"

שער של הקשר לא עזר לגרמנים שהודחו על ידי אינטר ברבע הגמר. בתקשורת נכתב כי זו הייתה מתנת הפרידה שלו: "ללא ליגת האלופות הוא לא ימשיך". וולר: "אם רוצים אותו - בתנאים שלנו, אחרת ימשיך". בוס התבדח

(גודל טקסט)

באייר לברקוזן של פטר בוס סיימה עונה טובה בטעם חמוץ במיוחד. הגרמנים החמיצו כזכור את הכרטיס לליגת האלופות, נכנעו בגמר הגביע הגרמני לבאיירן מינכן ואתמול (ראשון) הודחו ברבע גמר הליגה האירופית אחרי הפסד 2:1 לאינטר אחרי שספגה שני שערים מהירים. לברקוזן חלמה על חצי גמר אירופי ראשון מאז 2001/02, העונה בה הגיעה לגמר ליגת האלופות, אך מעבר להפסד המאכזב, בגרמניה בטוחים שהיה זה משחקו האחרון של קאי האברץ במועדון.

"נראה כי סאגת העברתו צפויה להסתיים, ללא ליגת האלופות הוא לא יישאר במועדון", נכתב ב-"dw" הגרמני. ב"קיקר" הגדירו את השער המצמק שכבש אתמול כמתנת הפרידה. "האם זה היה משחקו האחרון במועדון? הוא מקושר לצ'לסי כבר כמה שבועות, ההכרזה הרשמית תהיה בקרוב", נכתב. הקשר בן ה-21 סיים עונה אדירה בה כבש 18 שערים והוסיף תשעה בישולים ב-45 משחקים, כשבליגה האירופית כבש בארבעה מחמשת המשחקים.

המאמן בוס נשאל על עתידו ואמר בצחוק: "אני יכול לבשר לכם שהוא ישחק בהראקלס אלמלו (הקבוצה ההולנדית אותה אימן, שמיהרה להכריז על צירוף הכוכב לאור דברי המאמן). מנכ"ל מועדון, רודי וולר, הבהיר, מנגד, כי כל מועדון שחפץ בשירותיו יהיה חייב לשלם את מלוא הסכום – 90 מיליון ליש"ט, ו"אין הנחות" בגלל הקורונה. "אנחנו לא רוצים למכור אותו, אך עם הכישרון שלו ברור שהוא ברשימה של המועדונים הגדולים ביותר. אנחנו יודעים על אינטרס של צ'לסי אך המצב די פשוט, יש לו חוזה לשנתיים. אם מישהו רוצה אותו – אז בתנאים שלנו, בסדר גמור, אחרת – יישאר כאן עוד שנה ואנחנו נשמח".

בוס התייחס למשחק: "הפסדנו מול קבוצה נהדרת ושילמנו מחיר גדול על 20 הדקות הראשונות, היה לנו מאוד קשה נגד רומלו לוקאקו, אך הדברים השתפרו והאמנתי שנוכל להשוות. יכולנו לשחק טוב יותר ואנחנו מאוכזבים. מרסלו ברוזוביץ' נהנה מיותר מדי חופש באמצע".

לוקאש הרדצקי השוער אמר: "חבל מאוד, שני השערים המהירים הקשו עלינו את החיים. ניסינו הכל אך לא היה לנו את המזל. עלינו ללמוד מזה לקראת העונה הבאה". "הוא מנע תבוסה", נכתב על השוער ב"בילד", לאחר שעצר הזדמנויות מול לוקאקו, לאוטרו מרטינס וכן אלכסיס סאנצ'ס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי