צפו בתקציר: אינטר עלתה לגמר הליגה האירופית אחרי 0:5 ענק על שחטאר

הנראזורי הוכיחו דרך תצוגת תכלית מול האוקראינים שהם מכוונים לעבר תואר אירופי ראשון אחרי עשור. מרטינס ולוקאקו כיכבו עם צמדים, דאמברוסיו הוסיף. סולומון שנכנס בדקה ה-59, הציג משחק חלש

(גודל טקסט)

אולי האופטימיים שביניכם פנטזו שמנור סולומון ימשיך את מסע הקסם האירופי שלו עם עוד משחק בלתי נשכח, אך הערב (חמישי) זה פשוט לא היה כוחות. בחצי הגמר השני של הליגה האירופית אינטר דרסה 0:5 את שחטאר ותפגוש את סביליה בגמר ביום שישי (21:45, שידור ישיר בספורט1).  

אינטר שלא זכתה בתואר אירופי מאז ליגת האלופות בשנת 2010, תוכל לשבור את הבצורת עם תואר ליגה אירופית ראשון בתולדותיה, אך יש לציין כי כבר זכתה שלוש פעמים בגביע אופ"א, כאשר האחרון הונף בעונת 1997/98.

על כך הדשא, אינטר פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון מהיר בדקה ה-19 לאחר שבארלה ניצל הרחקה לא טובה של השוער והרים ללאוטרו שנגח לפינה הרחוקה, לאחר שש דקות אינטר קיבלה הזדמנות טובה להכפיל, אולם לצערו של קונטה שני החלוצים שלו החמיצו מקרוב.

במחצית השנייה האיש למשימות מיוחדות, מנור סולומון, נקרא לדגל כאשר עלה מהספסל בדקה ה-59, אך קצת לאחר מכן הגיעה תורה של אינטר להכפיל, שוב בנגיחה. קרן מדויקת של ברוזוביץ' מצד ימין הגיעה דווקא למגן דאמברוסיו, שהבקיע את בראשו את שערו האירופי הראשון מזה שש שנים.

מכאן אינטר לא הפסיקה, לאוטרו מרטינס השלים צמד לאחר טעות בהגנת היריבה (74) ואחריו גם לוקאקו הבקיע פעמיים בדקות הסיום (78, 84) לפני שהוחלף חמש דקות לסיום.  

אינטר נגד שחטאר | Sascha Steinbach/Pool via Getty Images

סולומון כאמור שקיבל קצת יותר מ-30 דקות, רשם ככל הנראה את משחקו החלש ביותר באירופה העונה. בסך הכל רשם 10 מסירות, תיקול אחד ולא ביצע דריבל ולא בעט לשער. אבל כפי שאנחנו מכירים את סולומון מדובר בשכר לימוד וברור לכולנו שיגיע בפעם הבאה למשימה דומה לזו הרבה יותר מוכן.

הרכבים

שחטאר דונייצק: אנדריי פיאטוב, דודו, סרגיי קריבצוב, דאויט חוצ'ולבה, מיקולה מטוויינקו, טאראס סטפננקו, מרקוס אנטוניו, מרלוס (יבחן קונופליאנקה 75), אלן פטריק (מנור סולומון 59), טייסון, ג'וניור מוראס.

אינטר: סמיר הנדנוביץ', דנילו דאמברוסיו (ויקטור מוזס 81), דייגו גודין, סטפן דה פריי, אלסנדרו באסטוני, אשלי יאנג (כריסטיאנו ביראגי 66), רוברטו גאגליארדיני, מרסלו ברוזוביץ' (סטפנו סנסי 85), ניקולו בארלה, לאוטרו מרטינס (כריסטיאן אריקסן 81), רומלו לוקאקו (סבסטיאנו אספוזיטו 85).

מהלך המשחק

דקה 19, אינטר עלתה ליתרון 0:1! אחרי פתיחה משמימה, בארלה ניקל הרחקה לא טובה של פיאטוב, הגביהה לראשו של מרטינס שנגח לפינה הרחוקה.

דקה 25: החמצה ענקית לאינטר, לוקאקו קיבל הזדמנות להכפיל מקרוב, אך בעט ברשלנות מחוץ למסגרת.

אנטוניו קונטה | Federico Gambarini/picture alliance via Getty Images)

דקה 34: בארלה בעט מחוץ לרחבה למרכז השער, פיאטוב הדף לקרן.

דקה 43: הזדמנות ראשונה לשחטאר. מוראלס ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה שעלתה מעל המסגרת.

דקה 48: לאוטרו בספק עבירה, חטף באיזור מסוכן וניסה להקפיץ מעל פיאטוב, שהדף בקצות אצבעותיו לקרן.

דקה 64, אינטר עלתה ל-0:2! קרן מדויקת של ברוזוביץ' מצד ימין הגיעה לדאמברוסיו המגן, שבדיוק כמו לאוטרו, הבקיע בנגיחה.

רומלו לוקאקו | Alexander Hassenstein – UEFA/UEFA via Getty Images

דקה 74, אינטר עלתה ליתרון 0:3! ברוזוביץ' חטף באיזור מסוכן ומסר ללוקאקו שהחליק. בהמשך מרטינס השתלט בחזרה והשלים צמד עם בעיטה חדה לפינה הקרובה.

דייגו גודין, לאוטרו מרטינס | Alexander Hassenstein – UEFA/UEFA via Getty Images

דקה 78, אינטר עלתה ליתרון 0:4! מרטינס עשה צחוק מהגנת היריבה, מסר כדור על מגש ללוקאקו שדייק מקרוב.

דקה 84, אינטר עלתה ל-0:5 על שחטאר! לוקאקו בצד שמאל פשוט דרס את השומר שלו בדרך לרחבה וסיים את בעיטה בין רגליו של פיאטוב.

השער הראשון במשחק. לאוטרו מרטינס | SASCHA STEINBACH/POOL/AFP via Getty
שחקני שחטאר | Sascha Steinbach/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי