חשש במכבי חיפה: "נקווה ששחקני ז'לז'ניצ'אר לא יפתחו תסמינים"

שחקני מכבי חיפה | שלומי טובה

לאחר ששישה שחקנים בקבוצה הבוסנית אובחנו כחולי קורונה, בכרמל דואגים. כל השחקנים והצוות נמצאו שליליים. בכר הזהיר את הסגל: "לא אהבתי את הגישה שלכם מול באר שבע". כמה זמן יחכו הירוקים לפלאניץ'?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חשש גדול במכבי חיפה לאחר הדיווחים שהתקבלו הבוקר (שלישי) מבוסניה, לפיהם שישה שחקני ז'לז'ניצ'אר נמצאו חיוביים לקורונה ולא יגיעו לישראל, אחד מהם משמעותי במיוחד – מוסטפא מיוזינוביץ' שפתח מצוין את העונה עם ארבעה שערים בחמישה משחקים בליגה הבוסנית. על אף שבמועדון הבהירו כי "כל השחקנים מרגישים טוב ונמצאים בבידוד", במכבי חיפה מודאגים לקראת המפגש במוקדמות הליגה האירופית.

"מדובר בהרבה שחקנים. נקווה שהשאר, שיגיעו לכאן, לא יפתחו תסמינים כי זה יכול לקרות. בכל מקרה, אין לנו אמירה בנושא והכל מטופל רק על ידי אופ"א", אמר הבוקר גורם במועדון הירוק. גם שחקני הקבוצה מהכרמל עברו בדיקות קורונה, אשר תוצאותיהן אישרו שכל השחקנים והצוות המקצועי שליליים לנגיף.

מבחינה מקצועית, ברק בכר יתחיל לתרגל הערב את ההרכב שאיתו הוא מתכנן לפתוח ביום חמישי, כאשר הקפטן נטע לביא לא יחזור ל-11 לאחר שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל פציעה. ניקיטה רוקאביצה, שקיבל מנוחה במשחק מול באר שבע, צפוי לחזור להרכב. המאמן שוחח עם השחקנים והבהיר כי לא אהב את ההתנהלות של חלקם במשחק האחרון: "לא אהבתי את הגישה שלכם, מצפה מכולם לקחת את זה בחשבון", אמר בכר לחניכיו.

בינתיים, במועדון ממשיכים בניסיונות למצוא בלם וקשר אחורי. הירוקים מחכים לתשובה מהבלם בוגדן פלאניץ', שנחשב למועמד המוביל מבחינת בכר, אך טרם פתר את סוגיית שחרורו מסטיאווה בוקרשט. במכבי חיפה הבהירו כי לא ימתינו זמן רב לבלם וכי דרשו ממנו להסדיר את הנושא מיידית, אך לא ויתרו עליו סופית לאור הקושי במציאת זרים שיסכימו להגיע לישראל, יחד עם העובדה שבכר מעדיף את פלאניץ'.

לא אהב את הגישה במשחק האחרון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי