במכבי חיפה קיבלו את ההחלטה לדחות את המשחק: "הבריאות מעל הכל"

משרד הבריאות קבע כי המשחק יידחה לאור מקרי ההידבקות הרבים בז'לזניצ'אר ואופ"א תקבע מועד חדש. אחד השחקנים: "קשה היה להתרכז במשחק שאחד היריבים חולה". במועדון הציבו דד ליין לפלאניץ' - תשובה עד סוף השבוע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הפרמיירה האירופית של ברק בכר על קווים של מכבי חיפה תצטרך להידחות. משרד הבריאות קבע הבוקר (חמישי) כי לאור הידבקותם של עוד ארבעה שחקנים ז'לזניצ'אר הבוסנית בנגיף הקורונה, לפי הבדיקות שנערכו לפני האימון המסכם בישראל – המשחק שהיה צריך להיערך הערב – לא יתקיים. הארבעה, כזכור, מצטרפים לשישה שאובחנו כחולים עוד קודם לכן ונותרו בבוסניה. היריבה תחזור לבוסניה במטוס פרטי. אופ"א תקבע מועד חדש למשחק.

על פי נהלי פיפ"א, קבוצה חייבת להתייצב למשחק לפחות עם 13 שחקנים בסגל. יש לציין כי שלושה משחקים בוטלו עד כה במוקדמות ליגת האלופות, בגלל מקרי הידבקות בקורונה בקבוצות, כאשר בשלושתם הוכרזה מנצחת טכנית, לכן קיים סיכוי שמכבי חיפה תעפיל אוטומטית לשלב הבא, אם כי הוא קלוש.

במועדון היו תחושות מעורבות לאחר ההחלטה. מצד אחד, במועדון מספרים על דריכות גדולה ורצון לפתוח את העונה ברגל ימין, לבטח באירופה אך מצד שני במועדון היה חשש גדול לעלות לכר הדשא, על אחת כמה וכמה בקרב השחקנים. אחד מהם אמר: "קשה היה לעלות לשחק במחשבה נקייה כאשר אולי אחד השחקנים שלהם חולה ויהיה איתנו במגע".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1005914

מהמועדון נמסר: "קיבלנו בהבנה את החלטת משרד הבריאות. מדובר בתקופה לא פשוטה של חוסר ודאות אך יחד עם זאת קיימת הבנה שצריך לצלוח אותה כמה שניתן, נמתין להחלטת אופ"א בנושא. הבריאות מעל הכל".

הירוקים, שלא הרשימו עד עתה בגביע הטוטו והפסידו במשחק האחרון 1:0 להפועל באר שבע, יקוו לפתוח את הליגה עם ניצחון כשביום ראשון יפגשו את הפועל חדרה במשחק חוץ. המאמן ברק בכר ימשיך במקביל לחפש זרים וביניהם הבלם בוגדאן פלאניץ'.

לספורט1 נודע כי ביממה האחרונה נערכה שיחה בין הצדדים בה הבהירו הירוקים שהבלם ייתן תשובה בסוף השבוע ואז ימשיכו למועמד הבא. "אין לנו זמן רב לחכות, לבטח בסיטואציה של קורונה ולכן אם הוא לא יסכים להצטרף – נמשיך הלאה" אמרו במועדון.

בוגדאן פלאניץ' | VI Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי