מוכרות מהעונה שעברה: צפו במשחקים של ב"ש נגד לאצ'י וקייראט

שחקני הפועל באר שבע נגד לאצ'י
שחקני הפועל באר שבע נגד לאצ'י | אודי ציטיאט

לפני קצת יותר משנה, פגשו האדומים מבירת הנגב את אותה יריבה אלבנית שאצלה הם יתארחו בעוד כשבועיים. לאחר מכן, הם פגשו את יריבתה הבאה, אם וכאשר, של מכבי חיפה. זה הזמן להיזכר כיצד נראו אותם מפגשים

(גודל טקסט)

לפחות על הנייר, ההגרלות היום (שני) בעיר ניון, שווייץ, האירו פנים לקבוצות הישראליות. מכבי תל אביב זכתה להגרלה הנוחה ביותר על הנייר בליגת האלופות והיא תארח את אלופת בלארוס דינמו ברסט, מכבי חיפה, אם תגבור על ז'לז'ניצ'אר הבוסנית, תארח את קייראט הקזחית והפועל באר שבע תפגוש קבוצה שהיא מכירה מעולה – לא אחרת מאשר לאצ'י האלבנית, על פניה חלפה רק לפני קצת יותר משנה.

למעשה, הפועל באר שבע פתחה את עונת 2019/20 במשחק חוץ באלבניה נגד לאצ'י. גל לוי, קשר הרכש דאז שהגיע מהפועל פתח תקווה מהלאומית, הצליח לקבוע 1:1 בדקה ה-78 ומחק שער יתרון שהבקיעו האלבנים כבר בדקה השלישית לרשת של ארנסטס שטקוס. שבוע לאחר מכן, בגומלין בטרנר, נאור סבג, גם הוא הגיע מהליגה הלאומית בקיץ שעבר, כבש שער בכורה בבירת הנגב ובדקה ה-69 העניק לב"ש 0:1 בדרך לשלב הבא.

אגב, בסיבוב המוקדמות השני פגשה הפועל באר שבע את את קייראט הקזחית – כאמור יריבתה הבאה של מכבי חיפה, אם וכאשר. ב"ש ניצחה אותה בטרנר 0:2 משערים של רמזי ספורי (פנדל) ועדן שמיר ובגומלין הצליחה ב"ש לאזן ל-1:1 משער עצמי, תוצאה שנשמרה עד לסיום מול 10 שחקנים של המארחת.

צפו: המפגשים של ב"ש נגד לאצ'י וקייראט

לאצ'י – הפועל ב"ש 1:1

הפועל ב"ש – לאצ'י 0:1

הפועל ב"ש – קייראט 0:2

קייראט – הפועל ב"ש 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי