ג'וש כהן האריך חוזה עד 2022. המשחק נגד ז'לזניצ'אר ב-9.9

השוער, שהצטרף אשתקד ותפס פיקוד בין הקורות, ימשיך בכרמל: "מכבי חיפה היא הבית שלי". אופטימיות לגבי מצבו של רוקאביצה, הבוסנים יגיעו לסמי עופר ביום רביעי הבא. וגם: בכר ישוחח פלאניץ'

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במקביל להגרלת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, בה נקבע שמכבי חיפה תארח את קייראט בהנחה שתעבור את ז'לזניצ'אר, הירוקים הודיעו היום (שני) על הארכת חוזהו של השוער ג'וש כהן בשנתיים נוספות. היהודי-אמריקאי, שחגג בשבוע שעבר את יום ההולדת ה-28 שלו, הגיע כזכור בתחילת העונה החולפת מארצות הברית ותפס את אפודת השוער הראשון. על המשך דרכו של כהן בכרמל פורסם בספורט1 כבר בחודש יולי.

במקביל לקריירת הכדורגל, השוער, לו תואר ראשון, החל בשנה שעברה בלימודי עברית בטכניון. לאחר החתימה אמר כהן לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח להיות פה. מכבי חיפה היא הבית שלי בישראל ואני מאושר להישאר כאן".מנכ"ל המועדון, אסף בן דב הוסיף: "ההתאקלמות של ג'וש הייתה מהירה וטובה מאוד מקצועית וחברתית. הוא עושה דרך יפה ואנחנו שמחים שהוא ימשיך איתנו שנתיים נוספות".

ג'וש כהן, אסף בן דב | מכבי חיפה

אחרי פתיחת עונה מאוד מגומגמת בגביע הטוטו, מכבי חיפה הצליחה לנצח אתמול (ראשון) 1:2 את הפועל חדרה במחזור פתיחת הליגה, שהיה גם משחק הבכורה בליגה של ברק בכר בירוק, ובמועדון בטח שמחו לשמוע על ההפסד של מכבי תל אביב. אולם, בכרמל יצאו מהמשחק עם לא מעט דאגות.

"זה אומנם משמח לפתוח את העונה עם ניצחון אבל עוד ניצחון כזה ואבדנו", אמרו במועדון ולא חסכו בביקורת. עוד אמרו: "כרגע אסור לנו לחשוב על אליפות ביכולת הזו ונצטרך להשתפר".

עיקר החשש במועדון הוא ממשחק ההגנה של הקבוצה כאשר במחצית הראשונה הגיעה חדרה להרבה מצבים, שנבעו בעיקר מטעויות של השחקנים בירוק וביניהם גם השוער ג'וש כהן. בכר הבהיר בסוף השבוע כי הוא דורש להתחזק באופן מיידי וחזר על כך בעמדת הראיונות לאחר המשחק. והמטרה הראשונית להתחזק בשני זרים.

ברק בכר | אודי ציטיאט

המועמד המוביל של המאמן לחיזוק מרכז ההגנה הוא בוגדן פלאניץ' כאשר בכר צפוי לשוחח עמו פעם נוספת. אם הבלם יבהיר כי הוא רוצה לשחק בחיפה, במועדון ימתינו לסיום הסאגה שלו מול סטיאווה בוקרשט שאינה מוכנה לשחררו. עמדה נוספת שדורשת חיזוק היא במרכז השדה שם נבדקה אופציית איסמעילה סורו אך בשלב זה נראה כי לא ניתן להביאו.

במועדון לא אהבו לראות את הפציעה של ניקיטה רוקאביצה שכבש צמד אך הוחלף לאחר חצי שעה. ההערכה הראשונית היא שרוקאביצה סובל ממכה יבשה אך החלוץ יעבור בדיקות מקיפות בקרוב.

בנושא אחר, בכרמל הופתעו לפני המשחק מכך שהקשר ההולנדי יאניק וילדסחוט החליט להחליף את מספר החולצה שלו מ-30 לספרה מספר 7. הקשר, למעשה רצה לעשות זאת בשנה שעברה אבל אז החולצה הייתה שייכת לסינטיהו סלליך וכעת לאחר עזיבתו עברה לוילדסחוט. ההולנדי הסביר כי בהולנד כל שחקני הכנף משחקים עם ספרות 7 או 11 ולכן מקווה כי שינוי המספר אף יעזור לו להשתפר כבר במשחקים הקרובים.

שחקני מכבי חיפה | אודי ציטיאט

בנושא אחר, במועדון הודיעו כי משחק הגומלין נגד ז'לזניצ'אר, אלופת בוסניה, שנדחה כזכור לאור מקרי הקורונה הרבים בשורות היריבה, ייערך ביום רביעי הבא, התשעה בספטמבר בסמי עופר (ישיר בספורט 1 החל מ-19:45).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי