מלי מתאקלם, אבוקסיס הזהיר מהתקפת לאצ'י: ב"ש מתכוננת לאירופה

המאמן סגור על רוב ההרכב, טאהא יפתח כבלם כדי לנצל את המהירות שלו מאחור. הארגנטינאים עלו לשיר בערב הגיבוש באלבניה. סבג מבוקש בשלוש קבוצות ועשוי לעזוב אחרי המשחק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נחתה אתמול (שלישי) אחר הצהריים באלבניה, לקראת משחקה מחר (חמישי, 20:00, ספורט1) מול לאצ'י האלבנית. במועדון יוכלו לקבל בשלב הבא את מאת'רוול הסקוטית או את קולריין מצפון אירלנד ואתמול כבר החלו לבדוק אופציות לשיכון הקבוצות במלונות בארץ, אם יעפילו לשלב הבא. במשרד הבריאות טוענים כי שיכון קבוצות זרות בבתי מלון בישראל לא יהווה בעיה. בבאר שבע היו טרודים נוכח המצב הנוכחי וחשבו תחילה שאם הקבוצה תעפיל לשלב הבא הקבוצה תצטרך לנדוד למגרשים מחוץ לישראל, אך במשרד הבטיחו כי מספר מלונות יישארו פתוחים למטרה הזאת.

אתמול ערכה הקבוצה ארוחת גיבוש והיום יערוך המאמן יוסי אבוקסיס את האימון המסכם לקראת המשחק. הצוות הניהולי הודיע לשחקנים החדשים כי עליהם לשיר בפני שאר הקבוצה. בקבוצה דיווחו כי מרסלו מלי מתאקלם בצורה נהדרת ונראה כי הפך בתוך זמן קצר יחסית, של מספר ימים, לאחר השחקנים ה"פעילים" בחדר ההלבשה. חלק משחקני הקבוצה הופתעו לקרוא אתמול שצמד הארגנטינאים, מלי ומריאנו בריירו, הצטרפו לטיסה. כזכור, השניים נרשמו למשחק ואבוקסיס יחליט האם לצרף אותם לסגל. 

לואי טאהא שלא פתח עד כה – יפתח בהרכב. אבוקסיס רוצה לנצל את המהירות שלו בחלק האחורי מול ההתקפה האלבנית והזהיר את השחקנים מהמהירות והעוצמה שיש לה בחלק הקדמי. מרואן קבהא אמור לשוב גם הוא ל-11 לאחר שלא שותף במשחק האחרון בשל בדיקת קורונה שעבר. בעמדת המגן השמאלי, שון גולדברג אמור להחליף את דודי טויטו. ג'ונתן אגודלו עדיין לא בכושר משחק ואמור לפתוח על הספסל.

לואי טאהא מול ירדן שועה. הבלם יפתח | דני מרון

למרות שסירבה תחילה לשחררו – נאור סבג עשוי לעזוב את הפועל באר שבע בעוד מספר ימים. הפועל חיפה, קריית שמונה והפועל תל אביב הביעו עניין בשחקן שנשאר בארץ. 

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, לואי טאהא, שון גולדברג; מרואן קבהא, ז'וסואה, תומר יוספי, סינטיהו סלליך, אלטון אקולטסה; איתמר שבירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי