מהפך מאוחר ו-1:2 לטוטנהאם, איברהימוביץ' הבקיע בניצחון מילאן

הספרס נקלעו לפיגור בדקה ה-70, אך פנדל של קיין (80) ושער של אנדומבלה (85) העלו אותם לסיבוב השלישי במוקדמות. השבדי כבש ב-0:2 על שמרוק רוברס,. ריימס וראיקוביץ' עלו שלב, גרנאדה הביסה 0:4 את טאוטה

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

במקביל למשחקים של מכבי חיפה והפועל באר שבע, גם הגדולות של אירופה משתתפות הערב (חמישי) במוקדמות הליגה האירופית. אחת מהן היא טוטנהאם, שניצלה מהדחה מביכה וניצחה את לוקומוטיב פלובדיב. מוקדם יותר, גרנאדה הביסה את טאוטה דורס, הקבוצה שהדיחה את בית"ר ירושלים בסיבוב הקודם. בהמשך, מילאן צלחה את המשימה הראשונה שלה במפעל כשגברה על שמרוק רוברס האירית.

לוקומוטיב פלובדיב – טוטנהאם 2:1

למרות היעדרותו של דלה עלי, התרנגולים עלו עם הרכב חזק ולא היו אמורים להתקשות נגד היריבה הבולגרית, אך הערב התפתח בניגוד לציפיות. גאורג'י מינצ'ב העניק למארחת יתרון מפתיע בדקה ה-70 והלחיץ את ז'וזה מוריניו ושחקניו, אלא שהמגמה התהפכה בדקות הבאות: בלם לוקומוטיב הציל שער בידו בדקה ה-79 וראה אדום ישיר, שחקן נוסף הורחק בצהוב שני לאחר שמחה בפני השופט והארי קיין כבש בפנדל את שער השוויון. בדקה ה-85, טנגי אנדומבלה השלים את המהפך ושלח את טוטנהאם לסיבוב השלישי, בו מחכה שקנדיה המקדונית.

שחקני טוטנהאם. נמנעו ממבוכה | Nikolay Doychinov/Getty Images
ז'וזה מוריניו. נורת אזהרה | Nikolay Doychinov/Getty Images

שמרוק רוברס – מילאן 2:0

הרוסונרי חזרו לליגה האירופית לאחר היעדרות בת שנתיים ופתחו את דרכם במוקדמות ברגל ימין, עם ניצחון באירלנד בדרך למפגש עם בודה הנורבגית בשלב הבא. זלאטן איברהימוביץ' העלה את מילאן ליתרון בדקה ה-23 אחרי מהלך קבוצתי מצוין ובדקה ה-67, הקאן צ'להאנולו שבישל לשבדי הבקיע במו רגליו את השני עם בעיטה טובה מחוץ לרחבה.

חזר בגדול לליגה האירופית | Seb Daly/Sportsfile via Getty Images

סרבט – ריימס 1:0

פרדראג' ראיקוביץ' עשה הערב את הדבר שהוא יודע הכי טוב – לשמור על רשת נקייה. אקס מכבי תל אביב וריימס שלו עלו לסיבוב השלישי ללא בעיות מיוחדות, כאשר ניצחו את סרבט הצנועה משווייץ. שער הניצחון נכבש אחרי ארבע דקות בלבד של כדורגל, כאשר ואלון ברישה כבש אחרי מסירת רוחב טובה של דרק קוטסה.

טאוטה דורס – גרנאדה 4:0

הספרדים, בעונת הבכורה שלהם במפעל, גברו על היריבה שהביכה את בית"ר ירושלים. הם סגרו עניין תוך עשר דקות. בדקה החמישית רוברטו סולדאדו כבש מהאוויר אחרי פריצה נהדרת של קנדי, ובדקה העשירית היוצרות התהפכו. הקשר הברזילאי ביצע דאבל פס עם הספרדי וסיים בקלילות.  ינגל הררה, שכבש גם במחזור פתיחת הליגה, הוסיף צמד נהדר, הראשון בדקה ה-31 מבישול של קנדי והשני כבר בפתיחת המחצית השנייה אחרי בישול של חורחה מולינה. פביאן בנג'ה, בלם המארחת, הורחק בצהוב שני בדקה ה-87.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי