במכבי חיפה מבינים: חשוב להאריך את חוזהו של רוקאביצה בהקדם

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

במועדון החמיאו לגיבור הניצחון על קייראט, אך יודעים כי הוא הציל שוב את הקבוצה ולכן שמרו על איפוק: "היכולת הזו לא תספיק נגד רוסטוב". שבחים גם לאבו פאני, אופטימיות לגבי טוואטחה ודוניו. שועה שוב לא שותף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בדומה למה שהיה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, במכבי חיפה שמרו על איפוק למרות הניצחון 1:2 על קייראט אתמול (חמישי) והעלייה לשלב הבא, מתוך הבנה כי הקבוצה לא הרשימה ביכולתה לאורך רוב המשחק ושוב היה זה ניקיטה רוקאביצה שהציל את הירוקים והכריע את ההתמודדות עם שער ניצחון.

צפו בתקציר הניצחון על קייראט

במועדון שיבחו את החלוץ האוסטרלי ויודעים כי חשוב מאוד להחתים אותו מהר ככל האפשר על הארכת חוזה. גם מוחמד אבו פאני זכה למחמאות ונראה שהפך לבאנקר בהרכב של ברק בכר. "באירופה צריך לעלות שלב ועשינו זאת, בניגוד לעונה שעברה. היכולת הזו לא תספיק נגד רוסטוב, בטח בחלק ההגנתי".

הבלם בוגדן פלאניץ' זכה לדקות ראשונות בקבוצה והסתמן כמי שצפוי להיות המושיע של ברק בכר בחלק האחורי. בחיפה החמיאו גם למאמן השוערים, גיא וייזינגר, שאחראי גם על המצבים הנייחים והיה זה שהגה את התרגיל שהוליד את השער הראשון של הירוקים.

בחיפה תולים תקוות בבלם הסרבי | מאור אלקסלסי

בזכות הניצחון על קייראט, מכבי חיפה הבטיחה לעצמה מענק של 250,000 יורו, דבר שעשוי להשפיע משמעותית על הניסיונות לצרף את טאלב טוואטחה ואת החלוץ גודסוואי דוניו. האחרון כבר הביע רצון להגיע לישראל בראיון בלעדי לספורט1, ואילו בסביבת מגן נבחרת ישראל ציינו כי בשלב זה, עיקר המחלוקת היא בין המועדון מהכרמל ללודוגורץ. "אם בכר רוצה אותם, צריך להביא אותם", אמרו גורמים במועדון.

כניסתם של חוסה רודריגס ופלאניץ' מהספסל, בנוסף לדולב חזיזה, השאירה את ירדן שועה על הספסל למשך כל המשחק. מי שלא נכללו בסגל הם רמי גרשון וסאקו טורה, כאשר האחרון צפוי לצאת בהשאלה לקריית שמונה כבר בשבוע הבא. "יש מאמן והוא מקבל את ההחלטות המקצועיות, כל אחד יצטרך להבין את זה", אמרו במכבי חיפה.

טאלב טוואטחה
המענק יזרז את הגעתו? | אודי ציטיאט, וינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי