גודסוואי דוניו בראיון בלעדי לספורט1: "רוצה להגיע למכבי חיפה"

גודסוואי דוניו, החלוץ של נורשלנד סיפר כי הוא מכיר את הירוקים ומעוניין לחתום כאן: "אני יודע שזה מועדון גדול עם הרבה שחקנים איכותיים". ווילדסחוט צפוי לחזור להרכב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תשחק הערב (חמישי) בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית במשחק הביתי בסמי עופר מול קייראט הקזחית (19:45, שידור ישיר בספורט2), כאשר המנצחת במפגש תתמודד בחוץ מול רוסטוב הרוסית.

המאמן ברק בכר ערך אתמול אסיפה עם השחקנים וביקש מהם להיות אגרסיביים במרכז המגרש והבהיר שקייראט היא קבוצה איכותית והעלייה לסיבוב השלישי כלל לא בטוחה. על פי האימון המסכם, נראה כי שחקן הכנף יאניק ווילדסחוט יעלה בהרכב על חשבונו של דולב חזיזה וההתלבטות של בכר היא בין חוזה רודריגס לבין יובל אשכנזי כאשר הישראלי זוכה לעדיפות קטנה. במקביל, במועדון מחכים להחלטות בנוגע למשחק שאמור להתקיים ביום ראשון נגד בני סכנין, שסובלת מנגיף הקורונה (לחצו לידיעה המלאה).

בחיפה ממשיכים לחפש חיזוק בחלק הקדמי, במיוחד לאור עזיבתו של מוחמד עוואד ללך פוזנן הפולנית. כפי שפורסם כאן, המועמד המוביל להגיע הוא חלוץ נורשלנד גודסוואי דוניו. הגנאי בן ה-25 חתום על חוזה לעונה נוספת בקבוצה הדנית, אך עד כה לא שותף במשחק רשמי העונה והירוקים כעת מנהלים שיחות מול נורשלנד לגבי העברתו.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

בשיחה עם ספורט1 סיפר דוניו על רצונותיו ואמר: "אני רוצה להגיע למכבי חיפה אבל המועדון צריך לעשות את הצעד הנכון. איני יכול לדבר על משא ומתן אבל כאמור אני מוכן להגיע לישראל ואני מקווה שזה יקרה". עוד הוסיף החלוץ: "אני יודע שמכבי חיפה זה מועדון גדול בישראל עם הרבה שחקנים איכותיים שמשחקים גם באירופה".

בתוך כך, מכבי חיפה ערכה אתמול את הרמת הכוסית המסורתית לכבוד ראש השנה והמנכ"ל אסף בן דב אמר לשחקנים ולצוות: "אנחנו בתקופה לא פשוטה. חשוב שתשמרו על עצמכם ועל החברים שלכם. זו תקופה לא פשוטה ואנחנו נעבור אותה ביחד. אני מבקש מכם שתשמחו את הקהל שלנו בבית, זה הדבר החשוב ביותר. שנה טובה ובעיקר בריאות".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, איעד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, יובל אשכנזי, צ'ארון שרי, יאניק ווילדסחוט, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי