פיולי: "חששתי לפני המשחק. זלאטן איברהימוביץ' אלוף"

לאחר ה-1:2 באירלנד על שמרוק, אמר מאמן מילאן: "אנחנו מתאמנים רק שלושה שבועות ולא ידעתי איך נהיה מבחינה פיזית". וגם: הניסיון של האירים להוציא את האיטלקים מהכלים

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

הספתח של מילאן לעונת 2020/21 היה מוצלח. הרוסונרי אמנם לא רגילים לשחק בשלבים כל כך מוקדמים במפעלי אופ"א ואחרי שנים מחוץ לזירה הבינלאומית הם אפילו לא יהיו מדורגים בהגרלת פלייאוף הליגה האירופית שתתקיים היום (שישי, 15:00), אבל רגע לפני שהליגה האיטלקית יוצאת לדרך, החבורה של סטפנו פיולי צלחה את המשימה הראשונה שלה כשניצחה 0:2 באירלנד את שמרוק רוברס בסיבוב המוקדמות השני.

זלאטן איברהימוביץ', שחתם לאחרונה על חוזה חדש, אוטוטו בן 39, אבל עדיין התכבד בשער הראשון של מילאן העונה (והראשון שלו באירופה אחרי 3137 ימים) והאקן צ'להאנולו הכפיל את היתרון במחצית השנייה בדרך למפגש ביום חמישי מול בודו גלימט הנורבגית. ביום שני תארח מילאן את בולוניה במחזור הפתיחה של הסרייה A.

"ניסיתי להיראות חיובי במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אבל האמת היא שהייתי לחוץ", הודה המאמן סטפנו פיולי בסיום המשחק, "זה היה משחק כל כך חשוב אחרינו והגענו אחרי שלושה שבועות של אימונים בסך הכל. לא חששתי מהאיכות, אלא מהמצב הגופני שלנו. לשמחתי הוכחנו שאנחנו מוכנים ושלטנו במשחק".

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Stephen McCarthy/Sportsfile via Getty Images

פיולי גם התייחס בקצרה לאיברהימוביץ': "איברה שחקן כל כך אינטלגינטי, אחד שיודע היכן למקם את עצמו. בהתחלה הוא יותר מדי ירד כדי לקבל את הכדור, אז דחפנו אותו קדימה. זלאטן הוא אלוף". אגב, השבדי החליף חולצה בסיום המשחק עם ארון גרין, שמיד לאחר מכן רץ לבנו הצעיר שהיה באצטדיון והעניק לו מתנה שהוא לעולם לא ישכח.

ועוד פיקנטריה נחמדה מהמשחק: החברה "פאדי פאוואר", נותנת חסות של שמרוק רוברס שידועה בפרובוקציות שעשתה בעברה, ניצלה את היעדר הקהל ביציעים ואת החשיפה הגדולה בכך שמילאן הגיעה למשחק כדי להכין מספר שלטי פרסומת שיעשו לא מעט רעש ואולי גם יצליחו להרגיז במעט את הרוסונרי לצד ההומור הבריטי המשובח. דוגמה לכך ניתן היה לראות בשלט בו נכתב "אנחנו שמים אננס על הפיצה שלנו", כהתרסה לאיטלקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי