יחתום על מגרש הגולף? טוטנהאם צפויה להכריז על צירוף בייל

ברשתות החברתיות באנגליה חשפו שקשר ריאל מדריד ייפגש היום בלונדון עם הבעלים דניאל לוי לקראת הגעתו בהשאלה, גם המגן סרחיו רגילון אמור להשלים את מעברו. מוריניו מרוצה מהניצחון הדרמטי על תשעה שחקני פלובדיב

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם פתחה את עונת 2020/21 עם הפסד ביתי לאברטון במחזור הפתיחה של הפרמיירליג, ואולי זו הסיבה שז'וזה מוריניו החליט לפתוח בהרכב חזק במיוחד אתמול (חמישי) במשחק בבולגריה נגד לוקומוטיב פלובדיב, חרף העובדה שכבר ביום ראשון יתארח אצל סאות'המפטון, בסך הכל 48 שעות לאחר מכן תתארח הקבוצה אצל לייטון במסגרת גביע הליגה ו-48 שעות שוב תשחק, במקדוניה במסגרת בליגה האירופית.

לצערו של מוריניו, גם הרכב חזק במיוחד בבולגריה לא סיפק את הסחורה מול קבוצה שכוכביו היו צריכים לעבור בקלות, ובסופו של דבר עלתה טוטנהאם רק הודות למהפך דרמטי במיוחד מול תשעה שחקנים, כשהשער הראשון הובקע מפנדל שבעט הארי קיין. למרות זאת, מוריניו טען בסיום המשחק שהוא מרוצה מהופעת שחקניו שהרבו להחמיץ בדרך ל-1:2 מאוחר.

גם טנגי אנדומבלה, כובש שער הניצחון שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון בסך הכל חודשים ספורים לאחר שהפך לרכש היקר בתולדותיו, זכה לשבחים ממוריניו: "טנגוי בשלבי התקדמות, הוא מתפתח. בעונה שעברה זה לא היה זה, הוא היה תקוע ולא ראיתי אותו מתקדם ומשתפר. בחצי השעה שלו אתמול הוא נתן לנו את מה שהיינו צריכים. הוא לא פתח בהרכב כי החלטנו ביחד שהוא צריך עוד קצת זמן, אבל הוא יכול לעזור לנו העונה".

הארי קיין, ז'וזה מוריניו
הארי קיין, ז'וזה מוריניו | Nikolay Doychinov/Getty Images

בשבוע הבא שוב תצא טוטנהאם למשחק חוץ בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, כאמור במקדוניה נגד שקנדיה המקומית, והשאלה הגדולה היא אם למשחק הזה כבר יתלבש גארת' בייל. כידוע, כוכב הקבוצה בעבר, שב-2013 נמכר לריאל מדריד תמורת כ-100 מיליון יורו, צפוי לחתום בסוף השבוע כמושאל מהבלאנקוס, לאחר שגם סוכנו אישר כי עסקת השאלתו סוכמה. בממלכה אף רץ תיעוד לפיו בעלי טוטנהאם, דניאל לוי, ישחק היום בצהריים גולף עם בייל.

מוריניו, שנשאל על כך לאחר המשחק בבולגריה, שוב סירב להתייחס לכך ואמר: "לא אדבר על שחקן ריאל מדריד. עד שלא יגידו לי שהוא שחקן טוטנהאם, אני חושב שמן הראוי שאכבד את ריאל מדריד ולא אדבר על שחקנים שלה".

בנוסף לבייל, צפוי להשלים את מעברו ללונדון שחקן נוסף של ריאל מדריד, המגן השמאלי סרחיו רגילון שייכר תמורת כ-35 מיליון יורו, אולם לבלאנקוס תהיה אופציה לרכוש אותו בחזרה תוך שנתיים.

גארת' בייל, סרחיו רגילון
גארת' בייל, סרחיו רגילון | Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי