שחקנים בכירים בב"ש צפויים לשבת ביציע נגד מאת'רוול

במועדון ממתינים לראות האם הקבוצה תעפיל או תודח ומבהירים: "נקבל החלטות לגבי שחרורים רק אחרי המשחק". מלי ובריירו עשויים להיכלל ב-18, גאנם או קלטינס עשויים לשבת ביציע. התלבטות בחוד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תארח ביום חמישי הקרוב (20:30, ספורט2) את מאת'רוול הסקוטית, כשבמועדון שבו להתאמן אמש לאחר פגרה בסוף השבוע. ההתלבטות היחידה של יוסי אבוקסיס היא לגבי החוד. ג'ונתן אגודלו ואנתוני וארן שכבשו במשחק האחרון מתחרים על העמדה ונראה שאחד מהם יפתח, ולא איתמר שבירו, אך המגמה הזאת עוד עשויה להשתנות בהמשך השבוע. 

עד לפני חודשיים, בבאר שבע לא האמינו שידברו על עומס צפוי בסגל הקבוצה ועל העפלה אפשרית לשלב הבתים באירופה. אם תעבור את הסקוטים, באר שבע תפגוש את ויקטוריה פלזן הצ'כית או סונדריוסקה מדנמרק. מרסלו מלי ומריאנו בריירו נכנסים לכושר ואם ייכללו בסגל, ייתכן ושחקנים בכירים יחסית יאבדו את מקומם.

כפי שפרסמנו בסוף השבוע, קייס גאנם ודוד קלטינס עשויים לעזוב בהמשך החלון, כשלפחות אחד מהם עשוי לשבת ביציע בחמישי, אך במועדון החליטו ש"כל החלטה בעניין תתקבל רק לאחר המשחק ביום חמישי נגד מאת'רוול, עד אז לא נדון בשחרורים". הדחה מאירופה עשויה להגדיל את הסיכויים שלהם לעזוב. לגבי קלטינס, ההגעה של צמד הארגנטינאים בתוספת המפתחות שמקבל מרואן קבהא והרצון לקדם את איליי מדמון, עשויים להוביל לשחרור.

ג'ונתן אגודלו. עשוי לפתוח בהרכב בחמישי | הפועל באר שבע, רשמי

במועדון ממשיכים לחלום על העפלה אפשרית לבתים. הגעה לשלב היוקרתי תכניס עוד 2.92 מיליון יורו וארבעה מיליון יורו בסך הכל, כשקמפיין סביר עם ניצחון אחד בלבד יגדיל את המענקים ליותר מ-4.5 מיליון יורו. "זה יהיה מדהים אם נהיה שם, אחרי עונה מטלטלת כזאת", אמרו בסוף השבוע בבאר שבע, שם עוד חולמים לסיים את העונה ברווח תפעולי. אבוקסיס, מהצד שלו, מנסה להוריד את השחקנים לקרקע. למרות העונה הרעה של הסקוטים, המאמן הבהיר לשחקנים כי היריבות באירופה היא שונה ולא יהיה קל לעבור לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי