מאמנו של זהבי אישר: "יכול לשחק נגד רוזנבורג מחר"

ערן זהבי | פ.ס.וו איינדהובן, רשמי

חמישי בפלייאוף הליגה האירופית: חלוץ נבחרת ישראלית צפוי לערוך בכורה בפ.ס.וו אחרי ששוחרר. אצילי יחפש שער נוסף במדי אפואל (20:00 בספורט1). אלחמיד וביטון פוגשים את סראייבו, שמיר וליאז' נגד וידאוטון

(גודל טקסט)

שלב הבתים של הליגה האירופית ייסגר מחר (חמישי) עם שלב פלייאוף מרתק, אשר יוכרע במשחק אחד בלבד. מספר נציגים ישראליים צפויים לקחת חלק במשחקים, ביניהם ערן זהבי, שעתיד לחזור רשמית לכדורגל האירופי במדי פ.ס.וו, ובמקביל עומר אצילי ואפואל ניקוסיה ינסו לגבור על ליברץ (שידור ישיר בספורט1).

רוזנבורג – פ.ס.וו (20:00)

ערן זהבי נאלץ לחכות מספר ימים לשחרור שלו מגוואנגז'ו ר.פ, אך מאתמול החלוץ שוחרר רשמית מקבוצתו הסינית וכבר הצטרף לסגלה של איינדהובן להתמודדות בנורבגיה. המאמן רוג'ר שמידט אישר במסיבת העיתונאים: "זהבי יכול לשחק כבר נגד רוזנבורג". פ.ס.וו נראתה אנמית מאוד במשחקה האחרון נגד הראקלס ביום ראשון האחרון, סיימה ב-1:1 חלש, ונראה שהדרך של זהבי לחוד ההתקפה קצרה מתמיד כעת.

מלבד החלוץ מישראל, האדומים-לבנים צפויים להסתמך גם על צמד המגנים הדומיננטי שלהם, דנזל דמפריס ופיליפ מקס, כאשר גם הקשר פבלו רוסאריו עשוי לקבל את המפתחות במרכז המגרש של ההולנדים, שיכולים לקבל מוטיבציה רבה מהיסטוריית המפגשים בין הקבוצות – 4 מפגשים, 3 ניצחונות לפ.ס.וו ותיקו אחד.

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

ליברץ – אפואל ניקוסיה (20:00, ישיר בספורט1)

אחרי סגירת התיק נגדו בישראל, אפשר להגיד שאצילי מרוכז כעת בדבר שהוא הכי טוב בו, וזה לשחק כדורגל. שחקן הכנף מתאקלם נהדר באפואל, והפך לחלק בלתי נפרד מהמסע של הקבוצה לעבר שלב הבתים של הליגה האירופית, לאחר שכבש בשני הסיבובים הקודמים. מחר הוא צפוי שוב לקבל את חולצת ההרכב מהמאמן מרינוס אוזונידיס על אדמת צ'כיה. לעומתו, בן שהר שחזר לאחרונה מפציעה עתיד להתחיל את המשחק על הספסל.

עומר אצילי | אפואל ניקוסיה, האתר הרשמי

סארייבו – סלטיק (21:00)

הרבה מאוד מזל הביא את סלטיק לשלב הפלייאוף, לאחר שהיא נגררה לדרמה נגד ריגה בסיבוב השלישי, ובזכות שער של מוחמד אליונוסי בדקה ה-90 ניצחה את המשחק. לפי התחזיות בסקוטלנד, חאתם עבד אלחמיד לא צפוי לקבל את חולצת ההרכב מניל לנון, לאחר שגם לא שיחק בשני המשחקים האחרונים של אלופת סקוטלנד. לעומתו, ניר ביטון השלים 90 דקות בשני הניצחונות של סלטיק, נגד היברניאן וריגה, והוא אמור לעלות מחר בחוליה האחורית.

ניר ביטון | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

סטנדרד ליאז' – וידאוטון (21:00)

וידאוטון ההונגרית הפתיעה הרבה מאוד פרשנים בסיבוב השלישי, לאחר שהדיחה את ריימס הצרפתית בפנדלים, קבוצה שעדיפה עליה על הנייר בכמה רמות. מחר היא תעמוד למבחן דומה, כאשר תתארח אצל עדן שמיר וליאז'. הקשר הישראלי קיבל הרבה מאוד קרדיט בשבועות האחרונים ממאמנו מישל פרודום, ולכן נראה שגם מחר הוא בתמונת ההרכב, אך חשוב לזכור כי הוא נפצע מעט בגבו במשחק האחרון של הבלגים והוחלף עוד במחצית הראשונה.

עדן שמיר
עדן שמיר | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

ריו אבה – מילאן (22:00)

למילאן לא צפוי משחק קל מחר בפורטוגל. ריו אבה, שלא הפסידה מאז פתחה את עונת 2020/21, גברה על בשיקטאש בסיבוב הקודם בבעיטות הכרעה, והראתה לכולם שהיא קבוצה שיכולה לעשות הרבה מאוד בעיות בשלב הפלייאוף. כזכור, הרוסונרי חסרים את זלאטן איברהימוביץ', שנמצא חיובי לנגיף הקורונה, כאשר גם אלסיו רומאניולי, מתאו מוסאקיו, אנדראה קונטי ולאו דוארטה לא כשירים. ברהים דיאס צפוי לפתוח בחלק הקדמי של האיטלקים.

ברהים דיאס | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי