צפו: שער ובישול לאצילי. פ.ס.וו וסלטיק בשלב הבא, נאתכו הודח

קשר אפואל כיכב, קבוצתו עלתה בפנדלים מול זרינסקי לאחר 2:2 בתום 120 דק'. זהבי צפה בקבוצתו מביסה 1:5 את מורה. הסקוטים השיגו 0:1 מול ריגה. וגם: בכורה למיכה בהפסד לבאזל, פרטיזן נוצחה 2:1 ע"י שרלרואה

(גודל טקסט)

במקביל למשחקים של מכבי חיפה והפועל באר שבע במסגרת הסיבוב השלישי של הליגה האירופית שהסתיימו בניצחונות נאים לצד הישראלי, מיטב שגרירנו שיחקו גם הם ברחבי אירופה, על מנת להמשיך את מסעם במפעל המשני של אופ"א.

* זה התחיל דווקא עם אקס מכבי תל אביב פדראג ראיקוביץ' שפתח בשער של ריימס ששיחקה נגד מול וידי ההונגרית. אחרי 120 דקות ללא שערים שתי הקבוצות ניגשו לדו קרב מהנקודה הלבנה. הסרבי לא הצליח לעצור שום כדור והצרפתים הפסידו 4:1.

* כמובן שזה לא מפתיע אף אחד שהיריבה הבאה של מכבי חיפה תהיה קבוצת הפאר טוטנהאם, ששיחקה לפני פחות משנה חצי בגמר ליגת האלופות. האנגליים התארחו אצל שקנדיה מצפון מקדוניה והבטיחה מפגש מול הירוקים בזכות ניצחון של 1:3. יונג מין סון בישל פעמיים לאריק לאמלה (5) ולהארי קיין (79) וכבש בעצמו את השני בדקה ה-70. ואלמיר נאפיו איזן זמנית בדקה ה-55 לאחר פצצה לחיבור של ג'ו הארט.

* אפואל ניקוסיה שפתחה עם עומר אצילי בהרכב ועם בן שהר על הספסל, פגשה את זרינסקי הבוסנית. הקפריסאיים נקלעו לפיגור מוקדם בדקה 11, אך אקס מכבי תל אביב היה אחראי בעצמו למהפך לאחר שכבש כעבור שלוש דקות מבישול של אנדרה ג'ראלדש ובישל לאטדה נוהיו את השני בדקה ה-26. הבוסנים איזנו בדקה ה-69 והמשחק נגרר להארכה. ב-30 הדקות הנותרות לא הובקע שער לשום צד, למרות ששהר עלה לכר הדשא בדקה ה-98. בדו קרב הפנדלים אצילי כמעט הפך לגיבור הטראגי כאשר החמיץ את הפנדל השני, למזלו היריבה פספסה גם היא שתי בעיטות מנגד ואפואל מכאן לא התבלבלה, כולל פנדל מדויק של שהר.

* סלטיק עם ניר ביטון בהרכב וחאתם עבד אלחמיד על הספסל, פגשו את ריגה הליטאית שהודחה על ידי מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. הסקוטים התקשו, אך נמנעו מהארכה בזכות שער בדקה ה-90 של מוחמד אליונוסי, שעלה לכר הדשא שמונה דקות קודם לכן.

* עדיין ללא ערן זהבי, פ.ס.וו. איינדהובן פגשה את מורה, אותה הביסה 1:5 ללא קושי. דוניל מאלן וקודי גאקפו בני ה-21 כיכבו עם צמד כל אחד, מאורו ג'וניור הברזילאי הוסיף.

* לעומתם, שחקן שסיים את דרכו באירופה הוא קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. הקשר פתח בהרכב של פרטיזן במשחק החוץ בבלגיה מול שרלרואה, שחלפה על פני הסרבים עם ניצחון 1:2 בהארכה. נאתכו הוחלף בדקה ה-97, עשר דקות לפני שער הניצחון של היריבה.

* דור מיכה ערך הערב בכורה במדי אנורתוזיס נגד באזל במסגרת הליגה האירופית כאשר עלה מהספסל בדקה ה-62. לצערו קבוצתו סיימה את המשחק בעשרה שחקנים ונוצחה 3:2 נגד השוויצרים.

דור מיכה | אנורתוזיס פמגוסטה

* הקבוצה הגדולה ביותר ששיחקה היום ללא קשר לקבוצות מישראל היא מילאן שעלתה לפלייאוף בזכות ניצחון 2:3 על בודה/גלימט הנורבגית, אך הזיעה לא מעט בדרך. הרוסונרי נקלעו לפיגור מוקדם בדקה ה-15 מרגלי קספר יונקר וכעבור פחות מדקה הקאן צ'להאנולו איזן לאחר בעיטה אדירה ברגל שמאל שנעצרה בין חיבורי הקורות. בדקה ה-32 הטורקי בישל את השני ללורנצו קולומבו שהשלים מהפך ובדקה ה-50 צ'להאנולו כבש את השני שלו מתרגיל קרן מתוחכם של סאמו קסטייחו. ינס פטר האוגה עוד הספיק לצמק בדקה ה-55, אך בודה/גלימט תיאלץ להסתפק במחמאות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי