בהולנד פרגנו: "זהבי שווה זהב". שמידט: "בשביל זה הבאנו אותו"

החלוץ שכבש בבכורה בפ.ס.וו זכה לשבחים מכל עבר: "יש לו אמביציה גדולה לנצח והוא מעביר את זה לשחקנים, הוא רק רוצה לנצח ולהבקיע שערים", אמר מאמנו. הישראלי הוסיף: "אני אחד האנשים הכי מאושרים באירופה"

(גודל טקסט)

בדיוק כמו בפאלרמו, מכבי תל אביב וגוואנגז'ו ר.פ., גם הפעם ערן זהבי כבש במשחק הבכורה שלו במדי פ.ס.וו. איינדהובן והוסיף בישול לקודי גאקפו, אשר סייע לקבוצתו החדשה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית על חשבונה של רוזנבורג בזכות 0:2 בנורבגיה.

בהולנד כמובן מיהרו לשבח את החלוץ הישראלי. בעיתון AD כתבו מיד לאחר ההופעה המוצלחת: "זהבי שווה זהב. במשך כל השבוע כל העיניים היו מופנות אליו, ואפשר לשאוב אופטימיות על פי היכולת על המגרש. החלוץ הישראלי שמקבל משכורת נדיבה, הוכיח מיד את שוויו מול רוזנבורג. הוא האחראי על העלייה לשלב הבתים".

גם המאמן רוג'ר שמידט לא חסך בשבחים לחלוץ החדש שלו: "הגנו היטב, יצרנו הזדמנויות וכבשנו. ערן כבר כבש הרבה שערים בעבר ובשביל זה הבאנו אותו לפ.ס.וו. הוא שחקן קבוצתי אמיתי, עם אמביציה עצומה להצליח והוא מעביר את זה לשחקנים. הוא רק רוצה לנצח ולהבקיע שערים".

ערן זהבי
ערן זהבי | Prestige/Soccrates/Getty Images

גם זהבי עצמו דיבר לאחר המשחק כאשר שלח מסר לאוהדים: "שלום לכולם, תודה על התמיכה שלכם, אנחנו שמחים להשיג את הכרטיס לעלייה לליגה האירופית. אנחנו מקווים לראות אתכם בקרוב". והוסיף לאחר מכן: "אני עכשיו אחד האנשים הכי מאושרים באירופה".

מאחור יותר זהבי כתב ברשתות החברתיות: "בהופעה קבוצתית טובה מאוד, השגנו את המטרה הראשונה של העונה – שלב הבתים של הליגה האירופית. אני שמח מאוד וגאה לכבוש את השער הראשון שלי במדי פ.ס.וו. תודה רבה לחברי הקבוצה, הצוות המקצועי ולכל המועדון על קבלת הפנים. ממשיכים בעבודה".

מלבד המשחקים בליגה האירופית, תוכלו לצפות בערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן בליגה ההולנדית בכל שבוע בחבילת הערוצים של ספורט1. משחק הבכורה של זהבי בארדביזיה יהיה ביום ראשון הקרוב (17:50, שידור ישיר בספורט4) במשחק הבית מול פורטונה סיטארד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי