Sport1 Banner

ביטון יחמיץ את סקוטלנד. לנון: "הוא סובב את הקרסול בצורה קשה"

ניר ביטון | Romain Biard/Icon Sport via Getty Images

מכה קשה לנבחרת ישראל: הבלם נפצע תוך 10 דקות ועלול להיות מושבת למשך חודש ימים. מאמנו: "מקווה שהיעדרות לא תהיה ארוכה מדי, רק אחרי שהנפיחות תרד נדע מה חומרת הפציעה"

(גודל טקסט)

סלטיק עלתה אמש (חמישי) לשלב הבתים של הליגה האירופית בזכות ניצחון 0:1 על אפ.קיי. סרייבו הבוסנית ובעקבות מספר הפתעות, הסקוטים אף שובצו בדרג הראשון לקראת הגרלת שלב הבתים. אולם בצד הישראלי נרשמה בשורה קשה במיוחד, כאשר ניר ביטון הוחלף על ידי חאתם עבד אלחמיד בדקה העשירית בשל פציעה בקרסול, שבוע ימים לפני המשחק המכריע של נבחרת ישראל בגלאזגו נגד סקוטלנד בפלייאוף היורו.   

מנג'ר סלטיק ניל לנון התייחס לפציעה המאכזבת של הבלם הישראלי בתום ההתמודדות: "הוא סובב את קרסולו בצורה קשה. יש לו נפיחות ולכן אנחנו לא יכולים לאבחן את מצבו עד שהנפיחות תפחת, דבר שיקרה בעוד יום-יומיים".

"אבל הוא בוודאי לא ייצא למשחק הקרוב נגד סט. ג'ונסטון בראשון ולא למשחק המוקדמות נגד ישראל בהמשך השבוע.  הוא שיחק בצורה מבריקה, אני מקווה שהעידרות לא תהיה ארוכה מדי, אולי זה ייקח רק שלושה או ארבעה שבועות".

מאז קמפיין מוקדמות יורו 2020, ניר ביטון הפך לשחקן הרבה קבוע בנבחרת ישראל כאשר שימש בעיקר כבלם שלישי. אולם שחקן ההגנה של סלטיק, החמיץ את משחקי הבית נגד אוסטריה ומקדוניה הצפונית ומשחק החוץ מול סלובניה בשל פציעה וכעת הוא ייעדר מהמשחק הכי חשוב של הנבחרת ב-20 השנים האחרונות מאותה סיבה.

עוד באותו נושא: ניר ביטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי