שכטר לספורט1: "אפשר לעלות מהבית הזה". מכבי ת"א הבטיחה 10 מיליון יורו

הצהובים קיבלו את ויאריאל, קרבאח וסיבאספור בשלב הבתים של הליגה האירופית, החלוץ הגיב: "לא הכי אטרקטיבי, חלמתי על נאפולי". דוניס: "מלבד העדיפות שיש לוויאריאל, הבית פתוח". המועדון יכניס סכום גבוה מהצפוי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהודחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות בתום מפגש כפול נגד רד בול זלצבורג החזקה, מכבי תל אביב הוגרלה היום (שישי) בשלב הבתים של הליגה האירופית וקיבלה את ויאריאל ספרדית, קרבאח האזרית וסיבאספור הטורקית (המשחקים יחלו ב-22 באוקטובר ויועברו בשידור ישיר ובלעדי בערוצי ספורט1).

איתי שכטר, חלוץ מכבי תל אביב, אמר לספורט1: "זו הגרלה לא הכי אטרקטיבית מבחינת שמות, אבל אפשר לעשות קמפיין מצוין ואפילו לעלות שלב. אנחנו נבוא הכי מוכנים שאפשר. ההגרלה לא פשוטה, קיבלנו קבוצה חזקה מאוד מספרד, נצטרך ללמוד את היריבות שלנו. כולם יודעים מי הקבוצה העדיפה בבית ואני חושב שלכל שאר הקבוצות יש סיכוי טוב להעפיל. כמובן שאנחנו נעשה את המקסימום".

את מי הוא רצה לקבל: "בואו נשים את הדברים על השולחן, רציתי את ארסנל או נאפולי. מכבי פגשה בעבר את ויאריאל, אז רציתי דברים חדשים, אבל זו ההגרלה. אני חושב שמבית כזה אפשר לעלות. אחרי שכבר התחילה ההגרלה, חלמתי על הבית של נאפולי וריאל סוסיאדד, מדובר בשני מקומות שלא הייתי בהם. עם זאת, זו פעם ראשונה שאני אפגוש קבוצה מספרד וזה משהו שרציתי. ויאריאל זה מועדון גדול עם אצטדיון סופר ביתי".

איתי שכטר | Michael Molzar/SEPA.Media /Getty Images

האם העובדה שהליגה נעצרה תשחק לטובת מכבי תל אביב: "אני מקווה שנוכל לחזור לליגה הישראלית כמה שיותר מהר, זה הדבר הכי חשוב שיש. אני מקווה שמקבלי ההחלטות יעשו את הדבר הנכון ויחזיר לנו את הכדורגל שלנו. זה חשוב לכל מי שעוסק במקצוע וכמובן שגם לקהל, שלא יכול להגיע למגרשים – לפחות שיוכל לראות אותנו מהבית. אני מקווה שבקרוב מאוד כל הקבוצות יוכלו לחזור להתאמן בצורה סדירה".

גאורגיוס דוניס, מאמן האלופה, התייחס ליריבות: "אחרי הגרלה כזו אני מעדיף שלא לומר אם היא טובה או לא, אלא שמבחינתי עדיף להתמקד בלדאוג שהקבוצה תהיה בכושר טוב אחרי הכנה של 20 יום ולהילחם בכל משחק. ברור שיש מועדון גדול אחד בבית שלנו – ויאריאל – אבל גם שתי היריבות הנוספות איכותיות.

"קרבאח בעלת ניסיון רב במפעלים האירופים, הופיעה בשלב הבתים של ליגת האלופות והיא תהיה יריבה קשה. סיבאספור היא קבוצה טובה מהליגה הטורקית, שנחשבת לליגה טובה והעובדה שסיימה במקום החמישי בטבלה מדברת בעד עצמה. אני מאמין שמלבד העדיפות שיש לוויאריאל כפיבורייטית, הבית פתוח", סיכם דוניס.

גאורגיוס דוניס | Roland Krivec/DeFodi Images via Getty Images

מבחינה פיננסית, מכבי תל אביב הבטיחה הכנסה של למעלה מ-10 מיליון יורו ממענקי אופ"א על ההשתתפות במוקדמות ובפלייאוף ליגת האלופות ועל ההישגים באותם משחקים. מעבר לכך, כל נקודה בשלב הבתים תהווה הכנסה נוספת לקופת המועדון. מדובר סכום גבוה באופן ניכר מהצפוי, שכן הצפי היה לחמישה מיליון.

התגובות מהרשת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי