אחרי המשחק בישראל: שחקן סלביה נדבק בקורונה ויחמיץ את הפועל ב"ש

שחקני סלביה פראג | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Image

יומיים לאחר ששיחק עם נבחרת צ'כיה בסמי עופר, המגן תומאש הולש נמצא חיובי ולא ייקח חלק במחזור הפתיחה של הליגה האירופית נגד הדרומיים בשבוע הבא. שחקנים נוספים מסגל הקבוצה הצ'כית עשויים להתגלות כחיוביים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

סלביה פראג תגיע בשבוע הבא לישראל ותתמודד נגד הפועל באר שבע (22.10) במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגה האירופית, והיום (שלישי) פרסמה הקבוצה הצ'כית כי המגן תומאש הולש נמצא חיובי לנגיף הקורונה לאחר הניצחון של נבחרת צ'כיה בישראל ביום ראשון באחרון.

"למרבה המזל, אני לא מרגיש שום תסמינים של המחלה. אני מרגיש טוב" אמר הולש לאתר הרשמי של נבחרתו. "אני בבידוד בבית עכשיו. לצערי, אין שום דבר שאתה יכול לעשות, זה מטריד הרבה אנשים כאן. אחזיק אצבעות לנבחרת וסלביה בזמן הקרוב".

כזכור, עוד לפני המשחק הבינלאומי בסמי עופר דווח כי מספר שחקנים מסגל הנבחרת הצ'כית נדבקו בקורונה, כשחלק מהם אף לא הגיעו כלל לישראל. בשלב זה, הולש הוא השחקן היחיד מסגלה של סלביה שיחמיץ את המשחק נגד ב"ש, אך ייתכן כי שחקנים נוספים יתגלו בעתיד כנשאים של הנגיף.

מתחילת העונה הנוכחית, הולש הוא שחקן רוטציה אצל סלביה, כאשר נכנס כמחליף במרבית מחזורי הליגה האחרונים. אסור לשכוח שהפועל באר שבע סובלת ממכת קורונה קשה מאוד בסגלה, ובימים אלו שרון אביטן, מנהל מחלקת הנוער מעביר את אימוני הקבוצה, ביחד עם פלג חמדי ומאמן הכושר שי שטרית. המאמן יוסי אבוקסיס נמצא חיובי לנגיף בשבוע שעבר, כמו גם ז'וסואה, לואי טאהא, מריאנו בריירו, דוד קלטינס ומספר נוסף של שחקנים מהסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי