שכטר התלהב מהרננדס ופשיץ' והתייחס לעתידו: "אולי אהיה מאמן"

חלוץ מכבי תל אביב החמיא לזרים החדשים ("שחקנים ברמה גבוהה") ולא הנמיך ציפיות לקראת קרבאח: "יכולים לעלות שלב מהבית הזה". השחקנים ששבו מהנבחרת ושהו לצד זהבי יעברו מחר בדיקת קורונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת משחק פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית בבלומפילד מול קרבאח האזרית (חמישי החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט1), בו היא תקווה לקחת שלוש נקודות שיעניקו לה תנופה וביטחון עצמי לקראת המשך המאבקים מול סיבאספור הטורקית ו-ויאריאל הספרדית.

אחרי שסבלה ממכת קורונה קשה מאוד בסגל ונאלצה להופיע למפגש הכפול מול רד בול זלצבורג עם לא מעט מחליפים, מכבי תל אביב לא לקחה סיכונים מיותרים והשחקנים ששבו מהנבחרות קיימו אימונים בנפרד מחבריהם. מדובר בשרן ייני, איתן טיבי, מאור קנדיל, אייל גולסה, עדן קארצב ואילון אלמוג, ששיחק במדי הנבחרת הצעירה.

לאחר ששהו בקרבתו של ערן זהבי שאובחן היום כחיובי לקורונה, השחקנים ששבו מהנבחרת יעברו מחר בדיקה נפרדת ובמועדון יקוו שלא יתגלו נדבקים חדשים ושכולם יוכלו לעמוד לרשות הקבוצה במשחק הקרוב מול קרבאח. שאר שחקני מכבי תל אביב, בהתאם לפרוטוקול אופ"א, יעברו בדיקת קורונה ביום שלישי.

שרן ייני
שרן ייני | מאור אלקסלסי

בינתיים, החלוץ איתי שכטר השיב לשאלות הגולשים בעמוד האינסטגרם של המועדון וסיפר על ההתמודדות עם הקורונה: "כל החברים שלי חלו, זה לא היה נעים. אם היינו בסגל מלא מול האוסטרים, זה יכול היה להיראות אחרת. אני שמח שכולם החלימו ועכשיו הם פה איתנו. יהיו משחקים שקולים באירופה. חוץ מוויאריאל שהיא קבוצת טופ בספרד והיא הפייבוריטית, כולן יכולות לנסות לעלות מהבית הזה ואנחנו נבוא סופר מוכנים".

על לואיס הרננדס ואלכסנדר פשיץ', שני הזרים החדשים של מכבי תל אביב: "אנחנו רואים באימונים שהם שחקנים ברמה מאוד גבוהה ויש להם אופי מצוין, הם מנהיגים שעברו דבר או שניים בכדורגל ואני מאמין שהם יתרמו לנו רבות בהמשך – אני מקווה שכבר במשחקים הקרובים. חדר ההלבשה עובר עליות ומורדות, מדי פעם אנחנו רק עשרה שחקנים, אבל אנחנו מגובשים מאוד ושמחים להיות ביחד. אני נהנה להגיע לאימונים ולמשחקים ואני מקווה שיש לי עוד מה לתת פה. אני ארצה להישאר בכדורגל גם אחרי הפרישה, כי זה החיים שלי מהיום שנולדתי ועד היום בו 'אזדכה על הציוד'. אולי אהיה מאמן, אולי אהיה בטלוויזיה – הכל פתוח מבחינתי".

איתי שכטר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי