ב"ש הודיעה: ז'וסואה, טאהא ואבוקסיס עדיין חיוביים, בספק לפראג

ז'וסואה | אודי ציטיאט

כ-48 שעות לפני המשחק בליגה האירופית, בבירת הנגב התבשרו כי שניים משחקני ההרכב וגם השוער רז רחמים טרם החלימו, הבדיקות של מריאנו וקלטינס גבוליות וגם המאמן ועוזרו אליניב ברדה בספק. נעשתה פנייה לאופ"א

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יומיים לפני שהפועל באר שבע תארח את סלביה פראג בליגה האירופית (חמישי, 19:50 בספורט3), הערב התבשרה הקבוצה על שלושה משחקניה שעדיין חיוביים לקורונה: ז'וסואה, לואי טאהא וגם השוער המחליף רז רחמים, וזאת בנוסף לשלושה שתוצאותיהן גבוליות – מריאנו בריירו, דוד קלטינס ואיליי מדמון.

אם לא די בכך, גם המאמן יוסי אבוקסיס ועוזרו אליניב ברדה נמצאו חיוביים לנגיף אחרי שכבר שבו לאימונים. כפי שפרסמנו בספורט1, גם אם שחקן יימצא חיובי לנגיף, ב"ש תוכל לקבל אישור לשתפו ובמועדון הבהירו כי אכן פנו לאופ"א במטרה לקבל הבהרות לגבי שיתופם במשחק הקרוב, לאור העובדה שהוגדרו על ידי גורמי רלוונטיים בישראל כחולים מחלימים.

כיצד הם יוכלו לשחק למרות הבדיקות החיוביות? בהפועל ב"ש הסבירו שסעיף 7.7 לפרוטוקול קובע כי גם לאחר החלמה מהנגיף, נמצאים שרידים שלו בדרכי הנשימה זמן ממושך לאחר ההחלמה. לכן, נעשתה פנייה לאופ"א על ידי ד"ר ליאור זלר עם בקשה מיוחדת לאפשר להם לשחק על פי נתונים שנערכו למחלימים ומראים כי החלימו, חרף התוצאה החיובית. אופ"א כעת תצטרך להחליט אם לאשר את השתתפותם במשחק.

כידוע, שלושה ימים אחרי המשחק הקבוצה גם תשוב לליגת העל כשתתארח בבלומפילד אצל מכבי תל אביב וביום חמישי הבא תתארח בצרפת אצל ניס במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית.

אבוקסיס וברדה. עדיין חיוביים לנגיף | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי