האם מכבי ת"א וב"ש ימשיכו לנצח באירופית ומה יעשה רפאלוב מול טוטנהאם?

אחרי שבוע אירופי מוצלח בצד הישראלי, האלופה ומחזיקת הגביע ינסו להישאר מושלמות גם לאחר משחקי החוץ מול סיבאספור וניס. וגם: כוכב אנטוורפן פוגש את מוריניו. איך הערב ייגמר? הצביעו

(גודל טקסט)

ארבעה ימים לאחר שנפרדו ב-0:0 בבולמפילד, מכבי תל אביב והפועל באר שבע ימשיכו הערב (חמישי) את המסע שלהן בליגה האירופית. הצהובים שניצחו רק לפני שבוע את קרבאח יתמודדו במשחק חוץ לוהט במיוחד את סיבאספור הטורקית (19:40, שידור ישיר בספורט2) ואילו מחזיקת הגביע שהשיגה 1:3 מרשים לא פחות על סלביה פראג, תשחק בצרפת מול ניס (21:50, שידור ישיר בספורט2), שהובסה 6:2 על ידי לברקוזן במחזור החולף.

במקביל, מספר לא מועט של ליגיונרים אמור לערוך הופעה נוספת במפעל השני בחשיבותו ביבשת, כשבמוקד ליאור רפאלוב יוכל "לנקום" על ה-2:7 של טוטנהאם על מכבי חיפה במדי אנטוורפן (19:45, שידור ישיר בספורט4). בנוסף, מואנס דאבור והופנהיים יתמודדו נגד גנט (19:45, שידור ישיר בספורט1), פ.ס.וו תנסה להסתדר בניקוסיה ללא ערן זהבי שלא הורשה להיכנס לקפריסין ומוחמד עוואד ינסה למצוא את הרשת מול גלאזגו ריינג'רס של סטיבי ג'י. חושבים שאתם יודעים איך יסתיים הערב של שתי הישראליות והליגיונרים? הצביעו בסקרים.

הצביעו בסקרים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי