ניס ערכה לאוהדים היכרות עם באר שבע וניתחה את "המסע המושלם"

באתר הרשמי של הקבוצה הצרפתית התייחסו לכך שהיריבה הישראלית ניצחה את כל המשחקים שלה העונה במפעל וציינו שהקבוצה מבירת הנגב ניצחה בעבר פעמיים את אינטר והעפילה לשלב הנוק-אאוט

(גודל טקסט)

אחרי שהדהימה את סלביה פראג במחזור פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית וסיימה ב-0:0 מול מכבי תל אביב בליגת העל, הפועל באר שבע תמריא הערב (שלישי) לצרפת, שם היא תנסה להדהים את ניס שנוצחה על ידי באייר לברקוזן החזקה במשחק הראשון.

לפני ההמראה, ב"ש ספגה מהלומה, כאשר נודע כי ז'וסואה, דוד קלטינס, איתן רצון, איליי מדמון, המנכ"ל אסי רחמים ומאמן השוערים נמצאו חיוביים לקורונה ולא ייצאו לצרפת בשל סירוב להכניסם מדינה ללא הצגת בדיקה שלילית. רמזי ספורי ימריא וייכלל בסגל למשחק.

בינתיים, באתר הרשמי של ניס ערכו לאוהדי הקבוצה היכרות וסיפרו על "המסע המושלם" של הקבוצה הישראלית, שכידוע ניצחה העונה את חמשת המשחקים שקיימה בליגה האירופית ותגיע לצרפת במטרה להמשיך את התנופה לקראת צמד המשחקים מול לברקוזן. במקביל, ציינו כי ב"ש תנסה להעפיל לשלב הנוק-אאוט לראשונה מאז עונת 2016/17, אז הודחה על ידי בשיקטאש.

באתר של ניס ציינו כי באר שבע גברה פעמיים על אינטר האיטלקית בשלב הבתים באותה עונה והבהירו כי מדובר בקבוצה בעלת ניסיון בזירה האירופית. עוד נכתב כי זה יהיה המשחק הראשון בתולדות המועדון מול יריבה מישראל, כאשר גם הקבוצה מבירת הנגב מעולם לא פגשה יריבה צרפתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי