ז'וסואה נמצא שלילי בבדיקה השנייה ויחזור להכנות לניס

הפורטוגלי קיבל תשובה חיובית מוקדם יותר, אך בבדיקה הנוספת התברר כי הוא החלים מהקורונה ויצטרף לאימונים לקראת המחזור השני בליגה האירופית. המנכ"ל אסי רחמים, קלטינס, רצון ומדמון עדיין חיוביים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיבלה הבוקר (שלישי) בשורה לא פשוטה כאשר נודע שז'וסואה נמצא פעם נוספת חיובי לנגיף הקורונה, והוא לא ייקח חלק במחזור השני של הליגה האירופית נגד ניס (חמישי, החל מ-21:50 בספורט2), הערב נערכה לפורטוגלי בדיקה נוספת ובה התברר כי הוא שלילי לנגיף, ועל כן הוא יצטרף להכנות הקבוצה למשחק בצרפת.

מלבד הפורטוגלי, גם המנכ"ל אסי רחמים נמצא חיובי, כמו גם דוד קלטינס, איתי רצון, איליי מדמון ומאמן השוערים גילי בן נחום. גם האחרון קיבל תשובה שלילית בבדיקה השנייה, ובשל העובדה כי לו ולז'וסואה קיים אישור חולה מחלים מקורונה מטעם אופ"א, הם יחזרו למסגרת הקבוצתית.

בהודעה רשמית מהפועל ב"ש נמסר: " בבדיקות חוזרות שקיימנו הערב, תוצאות בדיקותיהם של השחקן ז'וסואה פשקיירה ומאמן השוערים, גילי בן נחום חזרו שליליות. כזכור, לשניים קיים אישור חולה מחלים מקורונה מטעם אופ"א. הם יצטרפו לקבוצה מחר וישתתפו באימון המסכם".

ז'וסואה | דני מרון

עוד קודם לכן, כאשר הקבוצה המריאה מוקדם יותר לצרפת, בשורות מחזיקת גביע המדינה ניסו להשיג אישור מיוחד מאופ"א על מנת לאפשר לשחקנים שאובחנו כחיוביים לטוס למשחק, אך מאמצי המועדון גם בזירה הבינלאומית לשינוי ההחלטה לא נשאו פרי.

מבחינת אופ"א, הרי שהיא כבר אישרה לשחקנים ליטול חלק בניצחון על סלביה פראג, אולם אינה יכולה לפעול לשינוי המדיניות בצרפת בכל הנוגע להכנסתם למדינה. לשמחת אנשי המועדון, המאמן יוסי אבוקסיס ועוזרו אליניב ברדה נמצאו שליליים וימריאו לצרפת כמתוכנן, כמו גם שחקני ההרכב מריאנו בריירו ולואי טאהא.

מי שימריא למשחק בניס הוא רמזי ספורי, שיחזור לסגל לאחר שרוב הפרטים עמו סוכמו וכפי שפורסם באתר הוא אמור לחתום בקרוב על ההסכם לעונה הקרובה.

הקשר ימריא לצרפת עם הקבוצה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי