מאמן סיבאספור: "מכבי ת"א חזקה, אבל לא מפחדים מאף אחת"

ריזה קלימביי | Goksel Cuneyt Igde/Anadolu Agency via Getty Images

רגע לפני המפגש מול מכבי ת"א (חמישי, 19:55, ספורט2), ריזה קלימביי מוכן: "יודעים שהם חזקים והשתתפו בעבר במפעלים האירופיים. נשחק עבור טורקיה". הקשר ארסלן: "חושבים רק על ניצחון". וגם: כל הפצועים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) בטורקיה לקראת המשחק החשוב מול סיבאספור מחר במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של הליגה האירופית ( 19:55, שידור ישיר בספורט2), והקבוצה היריבה נמצאת בשיא הכנותיה, אך בתקופה ללא ממש טובה – בעיקר במגרש הבית שלה.

מחר סיבאספור תארח את הצהובים ב"אצטדיון ה-4 ביולי", בו לא הצליחה לנצח מתחילת העונה (רשמה עד כה שלושה משחקי בית), ומעבר לכל, כלל לא הצליחה לכבוש. הקבוצה תחסר מספר שחקנים חשובים דוגמת ארדוגן יסיליורט, זייה ארדל, סמבה קמארה, ארון אפינדאנגוייה ומרסלו גויאנו.

מאמן סיבאספור, ריזה קלימביי, דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס להפסד 5:3 המשוגע לוויאריאל במחזור הראשון של הליגה האירופית: "היה משחק טוב מאוד והקבוצה שלנו הייתה במשחק לכל אורך הדרך", אמר קלימביי. "סבלנו בדקות האחרונות מחוסר מזל ובסך הכל אני מרוצה מהמשחק שלנו בספרד. המשחק מול מכבי ת"א חשוב מאוד עבורנו ואנחנו צריכים לסיים אותו בצורה טובה. אני מאמין בקבוצה שלי".

שחקני סיבאספור מאוכזבים מול ויאריאל | Burak Akbulut/Anadolu Agency via Getty Images

"אנחנו יודעים כמה מכבי ת"א חזקה ויודעים שהיא השתתפה בעבר לא מעט במפעלים אירופיים", המשיך המאמן הטורקי. "צפינו במשחק האחרון שלהם וננקוט בצעדים בהתאם. נעשה הכל כדי לנצח. הבעיה היחידה היא שיש לנו כמה שחקנים שלא יכולים לשחק. אנחנו כבר מחכים למשחק. נשחק עבור טורקיה ואנחנו צריכים לתת גאווה למדינה".

"אין לנו פחד מאף קבוצה. מכבי ת"א וקרבאח חזקות מאוד גם הן ולא רק ויאריאל. נצטרך להיות יותר טובים ממה שהיינו בספרד, ואם נצליח, תהיה כאן אווירה מצוינת בחדר ההלבשה. האוהדים חסרים לנו. לפני שהתחילה המגיפה היינו כמעט בלתי מנוצחים. הם היו הכוח שלנו, עשינו דברים גדולים יחד איתם. המטרה היחידה שלנו היא לנצח, והשחקנים הפצועים לא מהווים תירוץ. המשחקים האלו הם כמו משחקים לאומיים של נבחרת טורקיה".

קשר סיבאספור, הקאן ארסלן, דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים: "שיחקנו טוב בספרד והתוצאה לא שיקפה את זה. הבקענו שלושה שערים מול קבוצה חזקה כמו ויאריאל וחזרנו בלי נקודות, ואנחנו חייבים לדעת ללמוד מהטעויות שלנו. דיברנו על הדברים הטובים שעשינו במשחק ההוא ואנחנו מוכנים למחר. המטרה היחידה מול מכבי ת"א היא ניצחון, אין לנו שום מחשבה אחרת".

הקאן ארסלן | Goksel Cuneyt Igde/Anadolu Agency via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי