בייל בישל שער עצמי, 3:5 מטורף לוויאריאל על סיבאספור

צפו בחגיגה: הכוכב הוולשי פתח בהרכב, טוטנהאם הביסה 0:3 את לאסק. פאקו אלקאסר כבש צמד והעלה את הצוללת הצהובה למקום הראשון בבית של מכבי תל אביב בליגה האירופית

(גודל טקסט)

המחזור הראשון של שלב הבתים של הליגה האירופית לעונת 2020/21 ננעל הערב עם 12 משחקים נהדרים, ביניהם זה של מכבי תל אביב מול קרבאח. בבית של הצהובים, ויאריאל רשמה 3:5 משוגע על סיבאספור במשחק אדיר. כמו כן, טוטנהאם גברה 0:3 על לאסק לינץ.

טוטנהאם – לאסק 0:3

לראשונה מאז שב לשחק במדי התרנגולים, גארת' בייל פתח בהרכב של ז'וזה מוריניו והקבוצה התאוששה מה-3:3 הכואב מול ווסטהאם, בו הובילה 0:3 וספגה שוויון עמוק בתוך תוספת הזמן. בדקה ה-18 של המשחק טוטנהאם עלתה ל-0:1 משער של לוקאס מורה, שקיבל כדור רוחב מצוין מקרלוס ויניסיוס (בהופעת הבכורה), נותר לבד מול השוער וגלגל לרשת. השני היה שער עצמי שהוביל אליו בייל, אשר שלח כדור רוחב שטוח מהאגף הימני אל הרחבה בדקה ה-27 ואנדרס אנדראדה שלח אותו דווקא לתוך השער שלו. השער האחרון הגיע בדקה ה-84, כשיונג מין סון האדיר נותר במצב של אחד על אחד מול השוער, לא התבלבל וחתם את תוצאת המשחק. (לחצו לתקציר)

גארת' בייל חוגג עם אריק לאמלה | Rob Newell – CameraSport via Getty Images

צפו בתקציר: ויאריאל – סיבאספור 3:5

איזה משחק מדהים בבית בו משחקת מכבי תל אביב. הספרדים הובילו 0:2 כבר בדקה ה-20 משערים של טאקפוסה קובו וקרלוס באקה, אך לארי קאיודה, אקס מכבי נתניה, צימק ל-2:1 בדקה ה-33. באקה קיבל הזדמנות להשלים צמד בדקה ה-37, אך החמיץ פנדל, ואז מוסטפה יטאברה קבע מהצד השני 2:2 בדקה ה-43 וחתם מחצית ראשונה מטורפת.

קובו, שבישל את הראשון הראשון של באקה, הוסיף בישול שני בדקה ה-57 כשהגביה קרן מצוינת וחואן פויט סיפק נגיחה פנטסטית לרשת וקבע 2:3 לוויאריאל. זה ממש לא נגמר כאן, כי סיבאספור לא ויתרה והשוותה ל-3:3 בדקה ה-64 בזכות כדור חופשי מושלם שלקח מקס גראדל אל בין החיבורים. אבל אז פאקו אלקאסר עלה כמחליף בדקה ה-70 וניצח את המשחק עם צמד. הראשון הגיע בדקה ה-74 כאשר הוא כבש בקלילות מול שער חשוף, והשני בדקה ה-78 כשקיבל כדור עומק פנטסטי מפויט, נותר מול השוער וסיפק סיומת מצוינת לרשת של סיבאספור – שתפגוש בעוד שבוע את מכבי ת"א.

שחקני ויאריאל חוגגים | Alejandro Rios/DeFodi Images via Getty Images

ספרטה פראג – ליל 4:1

לצערם של הצ'כים, כבר בדקה ה-23 הם נותרו בעשרה שחקנים אחרי שלדיסלאב קרייצ'י הורחק אחרי עבירה שביצע כשחקן אחרון. יוסוף יאזיג'י העלה את הצרפתים ליתרון עם שער אדיר מחוץ לרחבה אל בין החיבורים בדקה ה-45+1, אך ספרטה לא ויתרה והשוותה משער של בוז'ק דוצ'קאל בדקה ה-47. יאזיג'י הנפלא השלים צמד בנגיחה בדקה ה-60 והחזיר את היתרון לליל, ובדקה ה-66 ג'ונתן איקונה קבע 1:3. בדקה ה-75 נקבעה תוצאת המשחק כשיאזיג'י השלים שלושער לאחר איבוד כדור רשלני בהגנת ספרטה ובעיטה מ-16 מטרים לשער חשוף.

תוצאות נוספות

סלובן ליברץ – גנט 0:1
דינמו זאגרב – פיינורד 0:0
בראגה – א.א.ק אתונה 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי