דוניס: "יש עוד הרבה עבודה כדי להציג את מה שאני מצפה שנציג"

מאמן מכבי תל אביב מרוצה אחרי ה-1:2 הגדול על סיבאספור, אך נשאר עם רגליים על הקרקע: "מרוצה מהאופי, אבל יש עוד תהליך ארוך". לקראת מכבי חיפה ביום שני: "משחק גדול מאוד עבורנו". פרץ: "משחק סיזיפי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

איזה ערב נפלא חוותה היום (חמישי) מכבי תל אביב, כשנותרה מושלמת בשלב הבתים של הליגה האירופית ורשמה 1:2 היסטורי על סיבאספור. למה היסטורי? ראשית כל, זה היה ניצחונה הראשון אי פעם על קבוצה טורקית. בנוסף, זה היה הניצחון הראשון אי פעם של קבוצה ישראלית על אדמת טורקיה, וכמו כן, הקבוצה הפכה לישראלית הראשונה אי פעם שפותחת קמפיין שלב בתים אירופי עם שני ניצחונות רצופים.

"התוצאה הערב היא תוצאה נהדרת", אמר המאמן גאורגיוס דוניס בסיום המשחק. "אני חושב שברוב המשחק שיחקנו עם ביטחון. המשחק היה מאוד מאוזן. לא אפשרנו ליריבה לייצר הרבה מצבים. אני חושב שבמחצית השנייה עלינו עם יותר ביטחון בהנעת הכדור. עשינו טעות אחת בתחילת המחצית והם עלו ליתרון. איזנו את התוצאה בפנדל וגם העבודה שהרחיקו להם שחקן זה הייתה טובה עבורנו. אחרי 20 דקות בתוך המחצית השנייה באופן טבעי היריבה לחצה אותנו יותר. אבל בסופו של דבר אני מאוד שמח מהתוצאה ואני מאוד שמח מההופעה. זו תוצאה טובה עבורנו גם כדי לבנות את הביטחון גם במשחקי החוץ".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | Serhat Zafer/Anadolu Agency via Getty Images

דוניס המשיך להחמיא לחניכיו ואמר: "אני מאוד מרוצה מהאופי שהשחקנים הציגו וגם מהיכולת במחצית השנייה. עם זאת, יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות ותהליך ארוך כדי להציג את מה שאני מצפה שנציג".

על הפערים בין היכולת של המחצית הראשונה לשנייה: "השחקנים שלנו עדיין לא בכושר הכי טוב. זה טבעי לנוכח המצב והעובדה שלא שיחקנו הרבה משחקים רשמיים בתקופה האחרונה. יש שחקנים עם יותר כושר ואחרים עם פחות. אני מקווה שצעד אחרי צעד נבנה את הביטחון שלנו וגם את הכושר של הקבוצה".

עכשיו אנחנו חייבים לחשוב רק על מכבי חיפה", אמר המאמן היווני לקראת משחק העונה ביום שני. "זה משחק גדול מאוד עבורנו. אנחנו חייבים להיות מרוכזים ולהתכונן כמו שצריך למשחק הזה ורק אחרי זה נחשוב על ויאריאל ביום חמישי".

דור פרץ, כובש שער הניצחון, אמר: "המשחק התחיל קשה והיה סיזיפי. המחצית הראשונה הייתה מאוד קשה. זה קצת נפתח בגולש להם, הרגשנו שאנחנו חייבים להשוות והלכנו על הקופה. לשמחתנו היה פנדל וכרטיס אדום שפתח עוד יותר את המשחק וסיימנו אותו עם ניצחון חשוב. זה קאמבק חשוב מאוד להמשך הדרך שלנו בליגה האירופית. זה מאוד משמח ונצטרך להתאושש מהר מאוד כי יש לנו משחק חשוב מאוד ביום שני. לשמחתנו סיימנו בניצחון, ועכשיו אנחנו מתרכזים במשחק שהוא סופר חשוב להמשך הליגה. נגיע הכי מוכנים שיש".

דור פרץ חוגג | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי