אבוקסיס: "יש ימים שהכדור לא נכנס. נתנו כאן מלחמה אדירה"

מאמן ב"ש התאכזב לאחר ההפסד 1:0 לניס אך גם היה גאה: "אתה רוצה שהשחקן הכי מוכשר שלך יגיע למצב כזה (ז'וסואה) אך זה קורה. זרקנו את כל הכלים ההתקפיים שלנו, השחקנים סחוטים". ויטור: "מקווים לעבור שלב"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נתנה מלחמה אדירה הערב (חמישי) אך רשמה הפסד בכורה העונה באירופה כשנכנעה 1:0 לניס בצרפת במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית. הקבוצה יכולה להיות גאה ביכולת שהפגינה תחת עומס המשחקים המטורף (שלושה בתוך שבוע) ואף הגיעה לשלושה מצבים מסוכנים. המאמן יוסי אבוקסיס הסתכל כמובן על הצד החיובי, חצי הכוס המלאה.

צפו: אבוקסיס מדבר לאחר ההפסד 1:0 לניס

אבוקסיס ניתח: "התחלנו לא טוב את המשחק כי הם לחצו אותנו ולא הצלחנו להשתחרר מזה. בחצי השעה הראשונה היו לנו איבודי כדור שטותיים. הגענו למצב הכי טוב במשחק לקראת המחצית, אלה מצבים שאתה רוצה השחקן הכי מוכשר שלך יגיע אליהם (ז'וסואה) אבל יש ימים שהכדור לא נכנס".

עוד הוסיף: "נתנו פה מלחמה אדירה והשחקנים עד לרגע האחרון לא ויתרו. זרקנו את כל הכלים ההתקפיים קדימה בניסיון ללחוץ אותם אבל זה לא הספיק. אנחנו ממשיכים קדימה אל עבר המשחק הבא".

שחקני ניס חוגגים, אור דדיה מאוכזב | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

לאחר שבאייר לברקוזן הפסידה, הבית צפוף: "זה הפך להיות בית של שלוש נקודות לכל הקבוצות, כולן קבוצות חזקות, הבית הזה מאוד מאתגר. אנחנו מסתכלים משחק-משחק. נתכונן עכשיו לסכנין ביום שני ומייד אחר כך ללברקוזן, אנחנו בכל שלושה ימים במשחק אחר".

על המשחק הקרוב נגד סכנין: "כמובן שנצטרך לתת לשחקנים להתאושש. יש כאן שחקנים שעשו שלושה משחקים בשבוע אחרי קורונה כשהייתה הפסקה ארוכה של האימונים והם סחטו את עצמם עד הסוף, ננסה לרענן לקראת יום שני כדי שגם שחקנים שלא שיחקו הרבה לאחרונה – ישחקו ויוכיחו שמגיע להם להיות פה".

המאמן נשאל האם הפיגוע בניס השפיע על המשחק: "אני גם כן מצטער על מה שהיה היום, זה לא השפיע, פשוט הגיעו יותר שוטרים למלון שלנו, להכנות שלנו זה לא הפריע, חוץ מזה שכמובן אנחנו משתתפים בצער המשפחות".

ז'וסואה | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

הקפטן מיגל ויטור נשאל גם הוא על המצב בבית: "לכל הקבוצות יש ניצחון אחד וזה מראה כמה הבית הזה יהיה חזק וצמוד, יש קבוצות עם המון איכות ואני חושב שהתוצאות מראות שכל קבוצה יכולה לנצח בכל משחק. אנחנו צריכים להילחם עד הסוף ולקוות שנהיה הקבוצה שממשיכה לשלב הבא".

מיגל ויטור נלחם | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

צפו: אנתוני וארן מדבר על המשחק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי