פפה הגיע ל-10 שערים בארסנל: "תג המחיר לא מדאיג אותו"

הקשר מצא את הרשת ב-0:3 על דאנדוק והיה מהבולטים בשורות התותחנים, המנג'ר שיבח: "הוא צריך לדעת לשמור על יציבות ולמצוא את האיזון, הוא מסוגל להרבה יותר ועלינו לעזור לו"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בפרמיירליג ארסנל סופרת כבר שני הפסדים רצופים, אבל בליגה האירופית היא משדרת עסקים כרגיל. גם בהרכב משני למדי, החבורה של מיקל ארטטה לא מתקשה ואתמול (חמישי) הביסה 0:3 את דאנדלק האירית, משחק בו כיכב ניקולא פפה – הרכש היקר בתולדות המועדון שעדיין רחוק מלענות על הציפיות.

גם אחרי למעלה משנה בצפון לונדון, פפה רחוק מאוד מלהחזיר אפילו קמצוץ מ-72 מיליון הליש"ט ששולמו עבורו, אבל אתמול, גם אם מדובר ביריבה שלא נמנית על רמתה של ארסנל, הצרפתי הזכיר מעט את הסיבה שבגינה שולם עבורו סכום חסר תקדים מבחינת התותחנים.

הווינגר בן ה-25, שמייצג את חוף השנהב במשחקי הנבחרות, כבש את שערו השני העונה בהופעתו העשירית ובסך הכל הגיע לעשרה שערים מאז הצטרף בקיץ 2019. ארטטה שיבח את יכולתו של השחקן בסיום ואמר: "הוא כל כך מנסה לשחק טוב ועובד קשה כדי שכולם יראו – בעיקר החברים שלו לקבוצה, אני והאוהדים – שהוא שחקן שיכול בכל משחק לעשות את ההבדל".

ניקולא פפה
ניקולא פפה | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

לקראת המשחק באולד טראפורד ביום ראשון, למרות הכל, ארטטה צינן את ההתלהבות ורמז שפפה ייצטרך לחכות להזדמנות מהספסל: "זה נכון שכרגע הוא לא היה שחקן הרכב ברוב המשחקים, אבל אם להיות הוגן אז היו לו המון רגעים טובים במשחקים האחרונים, יותר מאשר לשחקנים אחרים. הוא צריך לשמור על יציבות ולדעת לעשות את הדבר הנכון במקרים הרבים שהוא זוכה להם כשהוא על הדשא. הוא שחקן שלוקח סיכונים והוא מאוד יצירתי, אבל קבוצות יודעות את זה והוא צריך לדעת למצוא את האיזון".

על תג המחיר של פפ מהעונה שעברה אמר ארטטה לסיכום: "אחרי שהכרתי אותו ודיברתי איתו, אני לא חושב שהמחיר ששולם עבורו מדאיג אותו. מה שחשוב זה שהוא מדי שבוע ישחק כמו שהוא יודע, כי אני מאמין שהוא מסוגל להרבה יותר ועלינו לעזור לו לעשות זאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי