דהאן: "לרפאלוב יש הצעות מה-MLS, חזרה לארץ לא באה בחשבון"

אחרי שער הניצחון על טוטנהאם, נציגו של הקשר דיבר על עתידו בראיון בבלגיה: "אנטוורפן היא כעת הבחירה הראשונה שלו, המטרה לשחק עוד 3-4 שנים ברמות הגבוהות". אי זימונו לנבחרת: "זה מטורף, הכל פוליטי בהתאחדות"

(גודל טקסט)

בבלגיה עדיין לא נרגעים משער הניצחון של ליאור רפאלוב על טוטנהאם שהעניק לאנטוורפן 0:1 סנסציוני על הקבוצה של ז'וזה מוריניו ועד כה אחראי באופן ישיר על ארבע מתוך שש הנקודות שהשיגה הקבוצה הבלגית בליגה האירופית.

בבלגיה כמובן לא הסתפקו בתגובות של הישראלי לאחר שער הניצחון – העיתונאי דויד ואנדנברוק מ-'Nieuwsblad' ראיין היום (שישי) את סוכנו של רפאלוב, דודו דהאן שהתייחס לעתידו ואמר: "הוא בהחלט עדיין לא מתכוון לחזור לישראל, הוא רוצה לשחק ברמות הגבות עוד שלוש או ארבע שנים. עם זאת ה-MLS היא אופציה. יש שני מועדונים אמריקאים שמגלים עניין, אבל זה עדיין לא על הפרק. אנטוורפן היא הבחירה הראשונה של רפא. הוא כרגע מאוד מרוצה כאן. לפני שהגיע, אנטוורפן לא הייתה קבוצת צמרת, אבל הוא עזר לה להפוך לכזאת."

דהאן המשיך והתייחס להופעה ההיראות של רפלאוב: "כמובן שראיתי את המשחק, איך יכולתי לפספס את זה, השער שלו היה מדהים. שום שוער בעולם לא היה יכול לעצור את זה. שני השערים שלו באירופית הגיעו בזכות אינטליגנציה גבוהה מאוד, זה באמת לא קל כמו שאנשים חושבים. בנוסף הוא שחקן מאוד רגוע ותמיד חושב על הפעולה הבאה, רק פעם אחת ראיתי אותו משתגע מרוב אושר כאשר עזר לברוז' לזכות בגביע עם שער ניצחון דרמטי על אנדרלכט".

ליאור רפאלוב חוגג עם שחקני אנטוורפן | JOHN THYS/AFP via Getty Images

על היכולת של השחקן אמר: "הסיבה שהוא עדיין יכול לעשות את כל זה בגיל 34 היא בגלל שהוא אפילו יותר מקצוען מבעבר. כשהגענו לאנטוורפן לפני שנתיים, בדקנו איך נוכל לעשות אותו אפילו טוב יותר. הוא קנה הליכון ביתי והוא רץ באופן עצמאי שלוש או ארבע פעמים בשבוע, והעבודה האירובית הנוספת בהחלט משתלמת. הוא גם התאים את התזונה שלו, אוכל מנות קטנות יותר ולא יכניס דבר לפה אחרי השעה 23:00".

לסיים נשאל דהאן מה הסיבה שרפאלוב לא זומן לנבחרת כבר למעלה משלוש שנים: "זה בהחלט מטורף, אבל גם מובן כי לצערי הכל מונע על ידי פוליטיקה שם. האוהדים עדיין אוהבים אותו, וגם הנבחרת זקוקה לו כי היא עדיין לא התקרבה לטורניר גדול ובכל זאת הם התעלמו ממנו. רפא היה שמח להמשיך לייצג את מדינתו, אבל הוא גם לא האיש שיעשה מהומה וידבר על כך בתקשורת. אם זה תלוי בי, עדיף שינוח ויתרכז רק באנטוורפן, כך הוא יעשה עוד הרבה דברים נהדרים".

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי