ספורי קיצץ 38 אחוז. שחקנים בב"ש: "אם לא ניזהר, זה יסתיים רע"

הקשר יישאר בסגל עד תום העונה לאחר שחתם על מתווה הקיצוץ. שחקנים התייחסו לאסיפה של אבוקסיס לקראת לברקוזן (חמישי, 19:50 בספורט2): "אסור לטעות". לצד הביקורת על מלי, הקשר לא יעזוב בשלב זה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה להתכונן למשחק מול לברקוזן שייערך מחר (חמישי, החל מ-19:50 בספורט2), זאת בצל ההודעה על כך שכל שחקני הסגל והצוות המקצועי נמצאו שליליים לקורונה. המאמן יוסי אבוקסיס כבר סגור על רוב ההרכב שיפתח, כשמיגל ויטור, שון גולדברג, מרואן קבהא ואלטון אקולטסה אמורים לשוב להרכב.

מרסלו מלי מאכזב ויפתח על הספסל, אבל במועדון הבהירו כי בשלב זה אין כל כוונה לשחררו ומסר כזה הועבר גם לשחקן עצמו. "הוא לא יכול להיות אקס פאקטור או שחקן שמביא ערך מוסף. הסגל שלנו לא כזה עמוק וראו את זה מול סכנין. בהרכב הראשון רואים קבוצה אחרת לגמרי", אמר שחקן בקבוצה.

במהלך האסיפה אתמול, שהתקיימה בחדר תדריכים לפי ההנחיות, המאמן יוסי אבוקסיס נשמע מעט מודאג. כזכור, אבוקסיס הקרין קטעים מהניצחון 2:4 של לברקוזן בפרייבורג שלשום. "כמו שאתם מבינים, הם רמה אחרת מהקבוצות ששיחקנו נגדם עד עכשיו, כולל סלביה פראג", אמר המאמן. "פה, במשחק הזה, על כל טעות משלמים". המאמן הזהיר מפני החלוץ הארגנטינאי לוקאס אלאריו שכבש העונה חמישה שערים בחמישה משחקים בליגה, כולל צמד במפגש בפרייבורג.

לוקאס אלאריו
אלאריו. השחקן המסוכן ביותר של בוס | Harry Langer/DeFodi Images via Getty Images

אחד השחקנים סיכם את האסיפה אמש ואמר: "זאת הקבוצה שאמורה לסיים במקום הראשון בבית והחזקה ביותר ששיחקנו נגדה. כמו שיוסי אמר, אם לא ניזהר זה יכול להסתיים רע. נצטרך להיות מאוד מרוכזים בהגנה ולסיים משחק כמעט בלי טעויות. הם טובים בניצול מצבים". אלונה ברקת עשויה להגיע לראשונה למשחק באירופה.

בנושא אחר: לספורט1 נודע כי רמזי ספורי, שייכלל בסגל, הגיע לסיכום לפיו יקצץ כ-38 אחוז נטו משכרו. הוא היה השחקן האחרון בקבוצה שלא חתם על מתווה הקיצוץ עד השבוע.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, מרואן קבהא, לואי טאהא, שון גולדברג; מריאנו בריירו, ז'וסוואה, סינטיהו סלליך, אלטון אקולטסה; אנתוני וארן (ג'ונתן אגודלו).

מלי. אין כוונה לשחררו בשלב זה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי