רגילון: "טוטנהאם דאגה לגומות גולף במגרש האימונים בשביל בייל"

המגן החדש של התרנגולים, שהגיע יחד עם הוולשי מריאל מדריד, סיפר: "הופתעתי מאוד, לא האמנתי כשראיתי את זה, אבל גארת' נראה שמח יותר". וגם: היחסים עם מוריניו וההחלטות שצריכה לקבל ריאל מדריד

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה האירופית ייצא לדרך מחר (חמישי) בערב ובין המשחקים המרכזיים של הערב ובנוסף לנציגותנו הישראליות, בבולגריה ייערך מפגש מסקרן למדי בין לודוגורץ ומאוויס צ'יבוטה לבין טוטנהאם של ז'וזה מוריניו (החל מ-19:45 בספורט1).

לקראת היציאה לבולגריה, בתקשורת הספרדית שוחחו אמש עם המגן החדש של התרנגולים, סרחיו רגילון שהגיע יחד עם גארת' בייל מריאל מדריד. במהלך הראיון, הצליח רגילון להפתיע כאשר סיפר על האטרקציה החדשה במתקן האימונים של טוטנהאם שנעשתה לכבוד גארת' בייל.

בייל, שעזב את ריאל מדריד בטונים צורמים בהשאלה, לא זכה לקרדיט מזינדין זידאן כמעט בכלל בחצי השנה האחרונה וגם הצליח להרגיז לא פעם את אוהדי ריאל מדריד כשהקניט שהעדפותיו לפני ריאל הן ויילס ומשחקי גולף, ועל פי רגילון בטוטנהאם לא התעלמו מאהבתו של הוולשי לגולף – ודאגו לו לגומות במגרש האימונים.

גארת' בייל, סרחיו רגילון
בייל ורגילון. מרוצים מהחיים תחת מוריניו | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

"בייל מאוד מרוצה בטוטנהאם, גם בלונדון רואים אותו באור אחר מאשר ראו אותו בריאל מדריד", סיפר רגילון על חברו ששב לטוטנהאם אחרי שבע שנים במדים הלבנים של ריאל, "הוא מאוד מרוצה, נראה שאפילו שמח יותר משגרת החיים באנגליה. מה שהכי הפתיע אותי זה שבמגרש האימונים טוטנהאם דאגה לגומות גולף במיוחד בשבילו. לא האמנתי כשראיתי את זה. אם בייל ישוב לשחק בריאל בעתיד? אני לא יודע".

רגילון גם סיפר על מערכת היחסים עם ז'וזה מוריניו: "אני אוהב מאמנים אינטנסיביים כמוהו, אני מאוד מרוצה. כמו כל מאמן אחר, כשאנחנו לא מנצחים הוא עצבני, אבל הוא מאוד מחובר לשחקנים וגם לי טוב עם השחקנים. אני בקשר בייחוד עם הויביירג וסון. מה שמוזר זה שב-17:00 כבר חשוך כאן".

חזרה לריאל מדריד בעתיד: "הבית שלי נמצא במדריד, שם גדלתי וזה מועדון שנתן לי כל כך הרבה אז אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. אני יודע שזידאן העריך את העבודה שלי, אבל הייתי צריך לקבל החלטה. כמעט שלא שוחחתי איתו על כך, הנציגים שלי היו בקשר מול המועדון ואני ידעתי שזה הזמן שלי לעבור למקום שייתן לי לשחק".

רגילון גם נשאל על חברו בריאל מדריד, סרחיו ראמוס שמסיים את חוזהו בקיץ ועל פי הדיווחים הצדדים לא מצליחים להגיע לסיכום בשל דרישת הבלם לחוזה לשנתיים ולא לשנה: "אני הייתי מאריך לו חוזה, זה ברור. אני מאוד מקווה שיתנו לו עוד שנתיים ושהוא יפרוש בריאל מדריד. אני מרגיש שלשחקנים כמו סרחיו ראמוס ולוקה מדוריץ' יש עוד המון מה לתת לריאל מדריד, על המגרש ומחוצה לו".

בייל, רגילון וסון | Charlotte Wilson/Offside/Offside via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי