21:50 בספורט2: טיבי עשוי לנוח נגד ויאריאל, קארצב תורגל בקישור

כשלוש שנים אחרי שמכבי ת"א ניצחה באצטדיון "לה קרמיקה", היא שוב תתארח אצל הצוללת הצהובה. התלבטות אם להעניק מנוחה לבלם שלא החמיץ דקה העונה, הקשר הצעיר בתמונת ההרכב. כהן ובלקמן יעלו בחוד?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מסיימת הבוקר (חמישי) את הכנותיה לקראת המשחק הערב בליגה האירופית נגד ויאריאל (החל מ-21:50 בספורט2), כמעט שלוש שנים אחרי הביקור האחרון שלה באצטדיון "לה קרמיקה" בו ניצחה 0:1 משער של ניק בלקמן.

כמו ויאריאל, גם מכבי ת"א ניצחה בשני המחזורים הקודמים בליגה האירופית את סיבאספור וקרבאח ועל כן מדובר במפגש בין שתי מוליכות הבית ובשורות אלופת ישראל יודעים שאם יצליחו להפתיע ולסחוט נקודה, תהיה זו הפתעה גדולה שתקרב את הקבוצה משמעותית לשלב 32 האחרונות במפעל. יתרה מכך, תוצאת תיקו בהחלט תרים את המורל לקרא משחק הליגה ביום ראשון בדוחא נגד בני סכנין, בו ינסה גאורגיוס דוניס לנצח לראשונה העונה במסגרת ליגת העל.

למרות ההפרדה עליה מקפיד דוניס בין הליגה האירופית לליגת העל, אתמול במסיבת העיתונאים הצהיר היווני שמכבי תל אביב שואפת העונה לזכות בתואר האליפות בישראל ונמנע מתירוצים בטענה שלמכבי תל אביב סגל השחקנים העמוק והרחב ביותר העונה בליגה.

לקראת המשחק הערב, ניק בלקמן התראיין לאתר הרשמי וסיפר על אותו שער ניצחון בדצמבר 2017: "עברו מספר שנים, אבל זו עדיין תחושה נעימה. במחצית ברק יצחקי אמר לי לרוץ קדימה כשמיכה מקבל את הכדור ואני זוכר שהוא קיבל אותו ורצתי לעומק ממרכז המגרש. ראיתי שהכדור מגיע, אין לי מושג איך, ופשוט הלכתי על זה והכדור נכנס. זו הייתה תצוגה של מה היינו מסוגלים לעשות וניצחנו קבוצה אירופית כל כך טובה – עכשיו יש לנו הזדמנות לעשות את זה שוב".

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אתר רשמי

מי שלא יצאו לויאריאל הם מתן חוזז שלא רשום לאירופה, רוסלן ברסקי ושחר פיבן שלא היו גם בטורקיה נגד סיבאספור. ברסקי עשוי לעזוב עד השעה 19:00 בהשאלה להפועל חיפה, אז ייסגר חלון ההעברות. במקביל, אורוש ניקוליץ' ממשיך לערוך אימונים אישיים בתקווה שבקרוב הפציעה תהיה מאחוריו והוא יוכל לשוב לשחק.

ולמרות הסגל הרחב, הרוטציה של דוניס ועוזריו די קצרה. הבלם הוותיק איתן טיבי לא זכה למנוחה העונה, כולל בנבחרת ישראל והוא האיש המרכזי במערך האחורי של המאמן היווני, ולכן דוניס שוקל להעניק לטיבי מנוחה הערב נגד ויאריאל, כך שבמערך של חמישה שחקני הגנה יפתחו במרכז שרן ייני, לואיס הרננדס ואנריק סבוריט.

בקישור, מסתמן שהקשר עדן קארצב מתוכנן לפתוח על פי חלק מהתרגולים האחרונים ולצדו ישחקו שניים מבין אבי ריקן, אייל גולסה, דור פרץ, דן ביטון ודן גלזר. בהתקפה אמור יונתן כהן לפתוח לצד ניק בלקמן, בעוד אלכנסדר פשיץ' עדיין לא בכושר מלא כפי שגם אמר אתמול דוניס במסיבת העיתונאים.

קארצב. בתמונת ההרכב בספרד | דני מרון

אחרי עלה כמחליף וזכה למחמאות ביום שני ב-2:2 נגד מכבי חיפה, בקבוצה דורשים מהמגן הימני מאור קנדיל המשכיות ביכולת. קנדיל גם עשוי לקבל מחר זימון לסגל נבחרת ישראל, יחד עם שחקנים נוספים וביניהם דן גלזר ודור פרץ שנעדרו מהמשחקים האחרונים של הנבחרת לאחר שנדבקו בקורונה.

צפו: בלקמן מנצח את ויאריאל לפני שלוש שנים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי