"ז'וסואה היה בן בית אצלנו. שיתבייש. כשנדלק לו הפיוז, הוא משתולל"

אחרי התקרית, שחקן העבר ואביו של בלם הפועל באר שבע עמית ביטון, שמעון ביטון, תוקף בראיון לספורט1: "התנהגות מחפירה, הגיעו מים עד נפש. אני לא מתפלא - ז'וס היה אוכל אצלנו, אבל לא התקשר לעמית מאז שנפצע"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יממה סוערת עוברת על הפועל באר שבע בשיא ההכנות לקראת המשחק נגד באייר לברקוזן ביום חמישי (22:00, שידור ישיר בספורט2). התקרית שהשאירה את ז'וסואה בישראל, במסגרתה התעמת עם הבלם עמית ביטון, לא עברה לסדר היום בשורות מחזיקת הגביע. שחקני הקבוצה יצאו היום נגד הקשר הפורטוגלי ואמרו כי "עמית עשה את העבודה לכולם. כבר תקופה ארוכה שז'וס מתגרה בשחקנים. הוא שחקן גדול, אבל הגיעו מים עד נפש".

כעת, בראיון בלעדי לספורט1, תוקף אביו, שחקן העבר שמעון ביטון, את הקשר הפורטוגלי. "ז'וסואה דחף אותו, אז עמית היה חייב להתגונן ולהגן על עצמו", אמר שחקן העבר, מאמן מ.ס דימונה בעונה החולפת. "הכל התחיל מפאול קטן באימון. אבל אני לא מתפלא. אדם שהיה בן בית אצלנו לא התקשר לעמית מאז שנפצע. יש לו מזל שהוא לא היה מסוגל להמשיך בתקרית. עמית גבוה ממנו, כך שהיה לו קל להדוף אותו בחזרה".

ביטון האב נשמע פגוע בעיקר בגלל ה"חסות" שלקח על ז'וסואה. "הוא היה עושה אצלנו שבתות באופן קבוע, כל שישי בערב מגיע לארוחה. כמו בן בית, עד הפציעה, מאז הוא ניתק קשר. כנראה שהאיש לא בוחל בשום אמצעים", אמר. "כשנדלק לו הפיוז, הוא משתולל, ולא משנה מי עומד מולו".

עמית ביטון
עמית ביטון | דני מרון

עוד הוסיף ביטון: "דברים כאלה קורים בקבוצת כדורגל, אבל ההתנהגות של ז'וסואה לדעתי מחפירה. זאת לא פעם ראשונה שזה קורה באימונים והפעם זה קרה עם עמית. די, הגיעו מים עד נפש. זאת התנהגות שאינה בריאה לחדר הלבשה. הוא חייב להיענש. אז אפשר לומר שזה נגמר וכבר קרה, אבל זה קורה יותר מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי