השיחות עם ז'וסואה הוקפאו. ביטון קיבל הצעה לשנתיים

מהשלכות התקרית: למרות שלקשר אין חוזה לעונה הבאה, השיחות עם סוכנו לא ימשכו כרגע. סוכנו של הבלם קיבל הצעה: חוזה ללא קיצוץ העונה תמורת הארכה. הקבוצה נחתה בגרמניה, במועדון מקווים שהעימות לא יוביל לכאוס

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נחתה הלילה (שלישי) בקלן, לקראת המשחק שייערך מחר מול הקבוצה מהעיר הסמוכה אליה – לברקוזן. המאמן יוסי אבוקסיס תכנן לעלות עם ז'וסואה כחלוץ שני ולשנות מעט את סגנון המשחק שלו אבל פציעתו אלטון אקולטסה ובעיקר התקרית המכוערת באימון הקבוצה אתמול טרפה את הקלפים וכעת המאמן מתכנן הרכב חדש.

שיחת היום בקרב השחקנים הייתה, איך לא, התקרית בין ז'וסואה לעמית ביטון. השחקנים לקחו צד בסיפור הזה ובמועדון מקווים כעת שהדבר לא יתפתח לכאוס בחדר ההלבשה. אבוקסיס ידע שהבלם לא ממריא למשחק, אבל למרות זאת ההחלטה שלו הייתה חד משמית – להשאיר את הכוכב שלו בבית. אתמול סיפר אחד השחקנים: "הוא כנראה חושב שהוא חסין ואסור לגעת בו. הוא ניסה להרביץ לעמית, אבל מעבר לדחיפה הוא לא הצליח. הוא ניסה להיצמד אליו, אבל עמית לא יצא פראייר והחזיר לו. עמית עשה טובה לכולנו".

נכון לשעות הלילה, ז'וסואה לא התקשר להתנצל בפני ביטון והשניים גם לא התראו כמובן מאז התקרית. אבוקסיס הפסיק מיד את האימון וביטון נסע הביתה, בעוד שז'וסואה התבקש להישאר לשיחה מאמנו. אגב, גם הבעלים אלונה ברקת, שבעבר לא עברה לסדר היום בעקבות ענייני משמעת, עודכנה בסיפור. "אם אסי רחמים לא היה בגרמניה, סביר להניח שהוא היה עומד לוועדת משמעת כבר היום", אמרו בבאר שבע. "יכול להיות שהזמן ישחק לטובתו ויכול להיות שלא. דבר אחד בטוח. הוא צריך להיענש", אמרו במועדון. 

ז'וסואה מאוכזב | ברני ארדוב

זה לא נעצר כאן. במועדון החליטו להקפיא בינתיים את השיחות עם ז'וסואה על חוזה לעונה הבאה, זאת למרות שהקשר מסיים את חוזהו במחזיקת הגביע בתום העונה הנוכחית. רחמים רוצה לראות שינוי מהותי בהתנהלות שלו ובשיחה יובהר לו כי מעבר לעונש שיקבל, התקרית הבאה תוביל לסנקציות קשות, אפילו שחרור מיידי בשל הפרת הקוד האתי.

כפי שפורסם בספורט1, רמזי ספורי חתם על חוזה מקוצץ לעונה הקרובה למרות שלא יצא לגרמניה בשל פציעה. כעת, לספורט1 נודע כי ממש לפני התקרית הוצע לביטון, באמצעות סוכנו דודו דהאן, חוזה לשנתיים. השחקן אמור לחתום על החוזה בקרוב, לאחר שהשיחות הופסקו בעקבות הפציעה שעבר, בעקבותיה הוא לא המריא לגרמניה. ביטון טרם חתם על חוזה מקוצץ לעונה הנוכחית ובבאר שבע הציעו לו חוזה לעונה הבאה כשייתכן שלא יקצץ העונה.

אבוקסיס. שוחח עם ז'וסואה בעקבות המקרה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי