אמרי לקראת מכבי ת"א: "המפעל הזה מרגש אותנו, כל משחק הוא מבחן"

ויאריאל רוצה להעפיל לראשונה בתולדותיה לשלב הבא אחרי ארבעה משחקים בלבן. המאמן לוקח ברצינות את המשחק מחר נגד האלופה (19:55, ספורט2). "אנחנו לא חושבים על סוסיאדד, הליגה האירופית עוזרת לנו להשתפר"

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

ויאריאל אמנם נעצרה מעט ביום שבת כשסיימה ב-1:1 נגד ריאל מדריד בלה-סרמיקה, אך הצוללת הצהובה של אונאי אמרי בכושר טוב, מדורגת במקום השלישי בטבלה בספרד. לפני שלושה שבועות, כזכור, ויאריאל הביסה 0:4 את מכבי תל אביב בספרד והיא לא מתכוונת לזלזל ביריבתה מחר (חמישי, 19:55, שידור ישיר בספורט2). הספרדים רוצים להעפיל לראשונה בתולדותיהם לשלב הבא בתום ארבעה מחזורים בלבד, ואם סיבאספור לא תנצח את קרבאח במשחק המקביל הם גם יבטיחו את ראשות הבית.

החלוץ פאקו אלקאסר יחמיץ את המשחק בגלל פציעה כאמור אך בכל מקרה קרלוס באקה הוא זה שמרבה לשחק בליגה האירופית. הקולומביאני כבש צמד נגד אלופת ישראל במשחק הקודם בין הקבוצות, ובסה"כ יש לו שלושה שערים ובישול העונה במפעל ב-218 דקות. גם הקשר מוי גומס, שאינו כשיר באמת האחוזים ועד עתה שותף בכל 13 משחקיה של הקבוצה – לא ייכלל בסגל.

אמרי אמר לקראת המשחק: "הליגה האירופית עוזרת לנו לצבור ביטחון ולהשתפר. אנחנו רוצים להיות תחרותיים וחשוב להבטיח את ההעפלה לשלב הבא כמה שיותר מוקדם. כל משחק הוא מבחן חדש. זה שבוע מאתגר מאוד, אני מתרגש מהליגה האירופית, אנחנו לא חושבים על יום ראשון כרגע אלא מתרכזים רק במכבי תל אביב. אנחנו רוצים להגיע למשחק נגד סוסיאדד בתחושה טובה. מכבי תל אביב התגבשה, זה יהיה משחק שונה לחלוטין מה-0:4 בספרד".

This image has an empty alt attribute; its file name is 1015453

המאמן התייחס גם למרתון המשחקים והקשיים בתקופת הקורונה: "אנחנו זקוקים לכולם, כל שחקני הסגל חשובים. אנחנו מברכים על האפשרות לבצע חמישה חילופים במשחק מה שמאפשר עוד רעננות. במצב החדש יש סיכון גבוה לפציעות. בהחלט יכול להיות שבליגה נשחק בהרכב אחר".

דווקא הבלם חואן פוית', שממעט לשחק העונה, הגיע למסיבת העיתונאים ואמר: "אנחנו מרוכזים במשחק הזה, עדיין לא השלמנו את המשימה שלנו ולא העפלנו לשלב הבא. אנחנו מגיעים למשחק הזה כמו לכל משחק אחר. ה-0:4 לא רלוונטי, מכבי תל אביב בכושר טוב. הם בתמונת העלייה לשלב הבא, מתחרים איתנו ועלינו להתרכז, הם רוצים לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי