אבוקסיס: "ז'וסואה אכזב אותי מאוד, ב-3:1 כבר חשבתי על הפועל חיפה"

מאמן הפועל באר שבע הודה לאחר ההפסד ללברקוזן: "הראש שלי כבר היה במשחק הליגה ביום שני". על הכוכב המושעה אמר: "הוא קיבל הרבה ממני ואכזב. אטפל בו כשאחזור". המשך העונה: "למרות הסגל החסר נהיה חייבים להשתפר"

(גודל טקסט)

לצערה של הפועל באר שבע, הערב (חמישי) היא איבדה כל סיכוי לעלות לשלב הבא בליגה האירופית לאחר הפסד 4:1 מאכזב אצל לברקוזן הגרמנית. לאחר המשחק אמר יוסי אבוקסיס: "לברקוזן זו קבוצה ברמה אחרת. אקח מהמשחק הזה את המחויבות שהשחקנים הראו על המגרש".

המאמן הוסיף: "יש לו המון שחקנים חסרים. היה לנו קשה מאוד נגד לברקוזן בישראל, כשהיינו עם הרכב מלא, אז ברור שהיה לנו קשה היום. פערי הרמות היו גדולים מדי. במצב של 2:1 עדיין האמנתי שאפשר להוציא נקודה מהמשחק, אבל ב-3:1 כבר חשבתי על המשחק הקרוב נגד הפועל חיפה".

כזכור, הכוכב הגדול של ב"ש ז'וסואה לא נסע עם הקבוצה לגרמניה, זאת בשל עבירת משמעת חמורה שביצע באימון הקבוצה. על כך אמר אבוקסיס: "אחרי מה שהיה, לא הייתה לי ברירה אלא להשאיר אותו בארץ. התאכזבתי מאוד מהשחקן הזה בגלל שהוא קיבל הרבה מאוד מהמועדון וממני. ציפיתי ליותר במצב שבו אנחנו נמצאים. נחזור לארץ ונטפל בזה".

ז'וסואה. "הוא אכזב אותי" | ברני ארדוב

על המשך העונה: "נחזור לליגה בסגל חסר, אבל זה כבר סיפור אחר. נהיה חייבים להראות אחרת. יש לנו רצף משחקים מטורף בימים הקרובים. ברור שהשתתפות בליגה האירופית יצרה אצלנו בעיות, אבל אמרתי כבר בעבר שאנחנו 'הבאנו' את על עצמינו. יש לנו סגל קצר וברור שמשחק בכל שלושה ימים מקשה עלינו".

"בכל משחקי הליגה ששיחקנו אחרי משחק באירופית היינו עם סגל חסר והיו גם שחקנים שלא הביאו לנו את האיכויות שלהם. אני חושב שבכל הרכב אנחנו צריכים להראות יותר טובים. צריכים להיות יותר טובים בהגנה וליזום יותר. קבוצות חזקות הן אלו שלא סופגות והוכחנו בליגה אירופית שאנחנו יכולים להיות טובים גם בהגנה וגם בהתקפה".

"נהיה חייבים להראות אחרת" | Sascha Steinbach – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי