אמרי החמיא למכבי ת"א, קנדיל קיבל שבחים בספרד

אונאי אמרי | אריאל שלום

אחרי ה-1:1 מול הצהובים, מאמן ויאריאל הודה: "שיחקו טוב יותר מאיתנו, השתפרו מהמשחק הקודם בספרד". ב"'מארקה' כתבו על המגן: "עצר את קובו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיפקה אתמול (חמישי) הופעה מרשימה ב-1:1 בבלומפילד מול ויאריאל בשלב הבתים של הליגה האירופית, והדבר לא נעלם גם מהתקשורת הספרדית ואונאי אמרי, מאמן הצוללת הצהובה ואקס פריז סן ז'רמן וארסנל.

"אני חושב שמכבי ת"א השתפרה אחרי המשחק שלנו נגדה בספרד וגם בליגה הישראלית היא השתפרה" אמר אמרי. "היא שיחקה טוב יותר. בחצי הראשון שלטנו במשחק כמו שרצינו, אבל בשני הפסדנו למכבי ת"א בהרבה דברים שעשינו טוב בחצי הראשון והם הבקיעו".

על אמירתו שהצהובים טובים יותר עם קו של ארבעה שחקני הגנה: "זו קבוצה שמשחקת בשתי שיטות. צפיתי במכבי ת"א וגם עם חמישה היא שיחקה טוב, אבל בארבעה היא מגוונת יותר ויש לה שחקנים טובים כדי לשחק בשתי השיטות. היא נלחמה כדי להשיג נקודה ונכון שעבורנו זה לא טוב, אבל אנחנו מקווים לנצח משחק מתוך השניים הבאים ולשמור על המקום הראשון. למכבי ת"א הגיעה הנקודה".

אייל גולסה, פרנסיס קוקלאן | אריאל שלום

גם בתקשורת הספרדית כאמור החמיאו לאלופת ישראל. ב'מארקה' נכתב: "מכבי ת"א הגנה על עצמה כמיטב יכולתה. הצלה טובה של השוער דניאל טננבאום בסיום מנעה ניצחון מוויאריאל. גאורגיוס דוניס שיפר את הביצועים של הקבוצה שלו ביחס למשחק שנערך בלה סרמיקה".

גם מאור קנדיל זכה למחמאות. "טאקפוסה קובו קיבל הזדמנות טובה להוכיח שמגיע לו לקבל יותר דוקת משחק כפי שטוענים בסביבתו, אבל זה לא קרה. הוא מצא את עצמו מול קנדיל שעצר אותו בכל פעם".

טאקפוסה קובו, מאור קנדיל | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי