הפתרון של אבוקסיס לסלביה: "נשחק בשתי שיטות". טוויטו יפתח?

יוסי אבוקסיס | Eurasia Sport Images/Getty Images

מאמן ב"ש מתכנן שקבהא ישחק בשני תפקידים מול הצ'כים (21:50, ספורט2) אחרי שתרגל את צדק וטאהא בהגנה: "פראג עדיפה, אבל זו הזדמנות לסיים עם המשבר". המגן אמור לעלות מכיוון שגולדברג לא כשיר לגמרי, חטואל בספסל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי תקופה לא קלה ושמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, הפועל באר שבע תפגוש הערב (חמישי) את סלביה פראג בליגה האירופית (החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט2). הצ'כים נמצאים במקום הראשון בבית עם שלושה ניצחונות והפסד בודד, אחרי שנכנעו לקבוצה של יוסי אבוקסיס במשחק הראשון בישראל. כל תוצאה פרט לניצחון תוציא את באר שבע כבר הערב, מחזור לפני הסיום, מתמונת העלייה.

אתמול תרגלה הקבוצה באימון שתי שיטות, עם שניים ושלושה בלמים. אבוקסיס הבהיר לשחקנים כי השיטה תשתנה תוך כדי משחק, כששיר צדק ולואי טאהא יפתחו ומרואן קבהא ימלא את משבצת הבלם השלישי. אבוקסיס יחזיר את צדק למרכז ההגנה אחרי ביקורת שהעביר עליו ועל שחקנים נוספים לאחר ההפסד למ.ס אשדוד. מול לברקוזן המאמן העדיף את מריאנו בריירו כבלם וצדק לא פתח, ומול הפועל חיפה הוא נותר על הספסל בזמן שאבוקסיס שיחק עם שני בלמים. "זאת ההזדמנות שלו לחזור. תהיה תחרות קשה כשמיגל ויטור ועמית ביטון יחזרו", אמרו בקבוצה.

אלטון אקוטלסה, מיגל ויטור וג'ונתן אגודלו ייעדרו, בעוד שבריירו תורגל אמש בקישור ומרסלו מלי תורגל לסירוגין. ז'וסואה תורגל בחלקים מהאימון משום שרק חזר להתאמן בשלישי. אור דדיה, שפתח על הספסל במשחק האחרון, יעלה בהרכב. שון גולדברג לא כשיר במאת האחוזים וההחלטה לגביו תתקבל היום, כשדודי טוויטו בכוננות ועשוי לפתוח. איתמר שבירו יקבל כנראה שוב הזדמנות, למרות שגם אנתוני וארן תורגל בחלק מהאימון. רותם חטואל ישוב לספסל. "סלביה עדיין פייבוריטית, אבל זאת ההזדמנות שלנו לסיים עם המשבר", אמרו בב"ש.

שון גולדברג, שיר צדק | ברני ארדוב

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טאהא, מרואן קבהא, שיר צדק, דודי טוויטו, מריאנו בריירו, ז'וסואה, תומר יוספי (מרסלו מלי), סינטיהו סלליך, איתמר שבירו (אנתוני וארן).

דודי טויטו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי