מכבי ת"א צפויה לממש את האופציה על דן ביטון בסך מיליון דולר

דן ביטון | אריאל שלום

הצהובים מרוצים מהקשר המושאל מלודוגורץ ויצטרכו לשלם סכום לא מבוטל עבורו אם ירצו להפוך את ההעברה לקבועה. דוידזאדה או ייני יפתחו מול קרבאח הערב (19:55, ספורט2), יצחקי נכח ב-3:4 של לייפציג על בשאקשהיר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ערב גדול מחכה למכבי תל אביב היום (חמישי). אלופת ישראל תפגוש את קרבאח בטורקיה (19:55, שידור ישיר בספורט2) ועשויה להבטיח את העפלתה לסיבוב הנוקאאוט הראשון הליגה האירופית, זאת במידה שתנצח את האזרים ובמקביל סיבאספור תיכנע לוויאריאל. אחרת, ההכרעה תעבור לבלומפילד בשבוע הבא, כשסיבאספור תגיע לישראל.

קרבאח נאלצת לארח בטורקיה בעקבות המלחמה באזרבייג'ן, והמשחק יתקיים באצטדיון של בשאקשהיר, שאירחה בו אתמול את לייפציג בשלב הבתים של ליגת האלופות והפסידה 4:3 בתום משחק משוגע. הנציג היחיד של מכבי ת"א שהגיע אתמול לאצטדיון הזה היה ברק יצחקי, שצפה וללא ספק נהנה.

הצהובים מרוכזים במשימה הערב. מעבר למעניק הכספי הנאה שייכנס למועדון וההישג היוקרתי של העפלה לשלב הבא, בקבוצה מקוים לנצח ולמנף את ההישג המרשים להמשך משחקי ליגת העל. מכבי ת"א פתחה בצורה לא טובה את הליגה, אך מתחברת בצורה מצוינת במשחקים האחרונים ונמצאת ברצף של שלושה ניצחונות רצופים.

גאורגיוס דוניס | מכבי תל אביב, רשמי

בקבוצה מרוצים מהשילוב בין אלכנסדר פשיץ' וליונתן כהן בהתקפה. גאורגיוס דוניס חיפש חלוץ רחבה, הסרבי ענה על הדרישות שלו, הצטרף התחבר היטב לקבוצה ובמועדון מאמינים שמהספרים שלו עוד ישתפרו בהמשך אחרי שכבש שלושה שערים בארבעת משחקיו האחרונים.

מכבי ת"א ככל הנראה ירדה מהאופציה לצרף שחקן זר בעמדתו של דן ביטון, שפחות או יותר קיבע את מקומו בהרכב לאחרונה, והקשר כבר סומן על ידי דוניס כמי שהקבוצה תפעל לקראת סיום העונה לממש את האופציה עליו ולרכוש אותו תמורת מיליון דולר מלודוגורץ, ממנה הוא מושאל.

לקראת המשחק הערב, קרבאח תגיע בהרכב חסר יחסית בעקבות הידבקות של מספר שחקנים בקורונה, וגם ללא המאמן שלה שנמצא אף הוא חיובי לנגיף. עם זאת, במכבי ת"א הבהירו שהדבר לא יוריד מיכולתם של האזרים, ומי שישחקו יבואו להוכיח את עצמם, בדיוק כפי שקרה לצהובים עצמם מול זלצבורג בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

אלכסנדר פשיץ' | אריאל שלום

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אופיר דוידזאדה (שרן ייני), דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי