גולדברג: "עלינו על הציפיות". אבוקסיס מתכנן מהפכה בהרכב

שון גולדברג | אודי ציטיאט

מגן הפועל ב"ש סיכם את קמפיין הליגה האירופית, לפני המשחק האחרון נגד ניס (חמישי, 19:50 בספורט1). המאמן תרגל את רחמים בשער וגמון צפוי לפתוח, בין השאר. ויטור בספק. גם הצרפתים צפויים לעלות בהרכב משני

(גודל טקסט)

אחרי שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, הפועל באר שבע תסיים את הקמפיין מחר (חמישי, שידור ישיר בספורט1 ב-19:50) במשחק ביתי נגד ניס הצרפתית. יוסי אבוקסיס ושחקניו עורכים היום ההכנות האחרונות להתמודדות, כאשר מחר הקבוצה תצא לבית המלון במרכז הארץ.

לפי המידע שהגיע לצוות המקצועי, ייתכן שניס תפתח עם הרכב משני ותעניק מנוחה לשוער הראשון שלה. אבוקסיס, מצדו, החליט לעלות גם הוא עם הרכב משני למשחק. רז רחמים תורגל בשער, נועם גמון, דודי טויטו, עילאי מדמון, רותם חטואל ואנתוני וארן צפויים לפתוח.

מבחינת הפצועים, אין שינוי מהותי בבאר שבע. ג'ונתן אגודלו לא ייקח חלק במשחק, בעוד מיגל ויטור בספק ורק מחר יתברר סופית האם יהיה כשיר. מרואן קבהא, שלא שותף במשחק הליגה האחרון לאחר שלא חש בטוב, יחזור להרכב.

אבוקסיס קיים היום את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המפגש עם הצרפתים ודיבר על שינוי המומנטום בזכות הניצחון על בית"ר ירושלים: "אחרי ניצחון האווירה הרבה יותר טובה. באירופה היה לנו קשה במיוחד. התחלנו בצורה טובה עם ניצחון, ואנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה גם במחזור האחרון. אנחנו בעומס משחקים מטורף וצריך למצוא את האיזון בהרכב בין שחקנים מנוסים לצעירים. אנחנו הולכים מראשון לרביעי בכל שבוע ורצף המשחקים מטורף, צריך לקחת את זה בחשבון. עוד לא החלטנו סופית על ההרכב, צריכים להתייעץ עם הצוות הרפואי בנוגע לשחקנים שסוחבים פציעות, כמו ז'וסואה למשל".

אבוקסיס. מתכנן מהפכה בהרכב | ברני ארדוב

המאמן התייחס לרווח של שחקניו מההשתתפות במפעל אירופי: "יש בסגל שלנו המון שחקנים צעירים, להבדיל ממה שהיה בבאר שבע בעבר. כמובן שלהגיע לשלב הבתים ולפגוש קבוצות כאלה, ייתן לנו עוד ביטחון וניסיון לעתיד. רצינו להשיג יותר, אבל אני חושב שסלביה ולברקוזן באמת היו גדולות על הבית הזה. גם כשניצחנו את סלביה פה ראו שזאת קבוצה מצוינת, ורואים מה לברקוזן עושה בליגה הגרמנית".

אבוקסיס הצביע על הנקודה בה באר שבע איבדה סיכוי לעלות: "התחלנו עם ניצחון, אבל אחר כך היה לנו הרבה יותר קשה. איבדנו את המומנטום כשהובלנו 1:2 על לברקוזן בבית ופספסנו הזדמנות לעשות 1:3. הבקענו שער עצמי ושם איבדנו את הסיכוי לעלות שלב. צריך לדעת ליהנות ממה שהיה בליגה האירופית ולהמשיך בליגה".

שון גולדברג דיבר גם הוא על ההכנות לניס: "הניצחון לפני כמה ימים היה מאוד חשוב לנו ואנחנו באים ברוח טובה יותר. כמובן שזה לא משחק על העלייה לשלב הבא, אבל יש בו המון יוקרה וחלמנו על משחקים כאלה. נעשה את המקסימום כדי לשחק בצורה הטובה ביותר וליהנות מהחוויה הזו".

ההשתתפות בשני מפעלים בסגל קצר: "עשינו משהו מדהים כקבוצה, עלינו על הציפיות כשעלינו לשלב הבתים. זה חלום של כל שחקן לשחק כל שלושה ימים ובכמה שיותר מפעלים. זו הנאה אחת גדולה ואנחנו רוצים ליהנות מהחוויה עד הסוף. יש עומס על השחקנים, ולכן יוסי והצוות המקצועי דואגים לחלק את העומסים בצורה הטובה ביותר. אנחנו נמשיך לעשות את המקסימום".

הרכב משוער: רז רחמים, נועם גמון, מרואן קבהא, שיר צדק, לואי טאהא, דודי טויטו, דוד קלטינס, עילאי מדמון, תומר יוספי, רותם חטואל, אנתוני וארן.

טויטו צפוי לפתוח, ז'וסואה ואקולטסה ינוחו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי