צפו בתקציר: 0:1 להפועל באר שבע נגד ניס

הדרומיים נפרדו מהמפעל עם המקום השלישי בבית וניצחון על הצרפתים. אחרי מחצית ראשונה לא טובה, חטואל כבש (72) והכריע את המשחק עבור אבוקסיס. ז'וסואה עלה מהספסל בחצי השני והיה מעורב בשער הניצחון

(גודל טקסט)

סיימה בטעם מתוק. הפועל באר שבע סיימה הערב (חמישי) את קמפיין הליגה האירופית שלה עם ניצחון 0:1 על ניס, אשר העניק לדרומיים את המקום השלישי בבית. אחרי ארבעה הפסדים רצופים במפעל, הקבוצה של יוסי אבוקסיס רשמה ניצחון שני העונה וכעת היא יכולה להתרכז בליגת העל, שם מצבה מעודד בשלב זה.

שתי הקבוצות עלו לכר הדשא באצטדיון המושבה כאשר הן כבר איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב 32 האחרונות. אבוקסיס החליט לתת למספר שחקנים צעירים ומחליפים את המקום בהרכב שלו, זאת בעקבות לוח המשחקים הצפוף של הקבוצה. רז רחמים, בנו של המנכ"ל אסי, פתח בין הקורות של ב"ש ורשם הופעה רשמית ראשונה. גם איליי מדמון ונועם גמון נכללו בהרכב של ב"ש, ז'וסואה, מרסלו מלי ואלטון אקולטסה המתינו על הספסל.

מנגד, ניס הגיע להתמודדות אחרי חמישה הפסדים ותיקו בששת המשחקים האחרונים, רצף אשר עלה למאמן פטריק ויירה בתפקידו. על הקווים שלה הערב עמד עוזרו של ויירה, אדריאן אורסאה, בהרכב ניתן היה למצוא את רוני לופס, לצידם של דן אנדויה וקפרן תוראם המוכשר, בנו של ליליאן ואחיו של מרכוס ממנשנגלדבאך.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם חטואל את שער הניצחון | דני מרון

במחצית הראשונה ב"ש הציגה יכולת חלשה מבחינתה, ובמשך דקות רבות היא לא הצליחה לאיים על שערה של ניס. מן העבר השני, רחמים הצליח להתמודד עם מרבית הכדורים שנבעטו לעברו. כ-20 לאחר שריקת הפתיחה המשחק הופסק למספר ממושך של דקות, זאת בעקבות נפילה לא טובה של המגן ראסין קולי, אשר נפצע באחת מחוליות הגב שלו ונשלח לבית החולים.

הטיפול במגנה של ניס היה האירוע המרכזי במחצית הראשונה, ולאחר החזרה מחדרי ההלבשה נראה שאבוקסיס רצה לנצח את המשחק ולרשום ניצחון שני ברצף, אחרי המהפך הגדול שהוא השיג נגד בית"ר ירושלים ביום שני האחרון. אחרי מספר חילופים, כולל הכנסתו של ז'וסואה לכר הדשא, בדקה ה-72 הגיע גם הרגע לו הוא חיכה.

רותם חטואל, שרשם מספר איומים על השער של יואן קרדינל לפני כן, עמד במקום הנכון והשתלט על כדור טועה ברחבה של ניס. אקס מכבי אחי נצרת בעט בקור רוח לרשת והשיג עבור הפועל ב"ש את הניצחון, אשר ששווה למועדון כחצי מיליון יורו.

חטואל חוגג במושבה | דני מרון

הרכבים:

הפועל באר שבע: רז רחמים, נועם גמון, שיר צדק, מרואן קבהא, לואי טאהא, דוד טויטו, אילאי מדמון, דוד קלטינס, תומר יוספי (ז'וסואה, 65), רותם חטואל (סינטיהו סלליך, 84), אנתוני וארן (איתמר שבירו, 65, רמזי ספורי, 76).

ניס: יואן קרדינל, ראסין קולי (הישאם מאהו, 28), רובסון במבו, בונייר ברטרנד, אנדי פלמרד, אלכסיס טרוייה, מורגן שניידרלין (הישאם בודאווי, 46), קפרן תוראם, אלכסיס קלוד מאוריס, דן אנדויה, רוני לופס (סלים בן סגיר, 46).

המשחק נפתח בדקת דומיה לפאולו רוסי ז"ל | דני מרון

מהלך המשחק

דקה 10, איום ראשון במשחק: חלוצה של ניס אנדויה ניסה למצוא את הרשת של רחמים מ-20 מטרים ופספס את המסגרת.

רז רחמים. הופעת בכורה לשוער | דני מרון

דקה 28, חילוף מוקדם במשחק: ניס נאלצה להקפיץ מהספסל את המגן מאהו, זאת לאחר שקולי נפגע בצורה קשה בגבו לאחר נפילה לא טובה.

קולי שכב דקות ממושכות על הדשא | דני מרון
המגן פונה לבית החולים | דני מרון

דקה 33, מצב ראשון להפועל ב"ש: חטואל העביר כדור רוחב לעברו של גמון, אשר בעט מעל המשקוף.

דקה 36, גמון איים שוב: המגן בן ה-23 שונ ניסה למצוא את הרשת, הפעם עם בעיטה מ-25 מטרים. הכדור הלך ישירות לידיים של קרדינל.

דקה 45+8, שריקת הסיום של המחצית הראשונה: לאחר תוספת זמן ארוכה, הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

תומר יוספי, אנדי פלמרד | דני מרון

מחצית שנייה

דקה 52, הפועל ב"ש התקרבה לשער: חטואל הגיע למצב הבקעה נהדר בתוך הרחבה וסחט הדיפה נהדרת מקרדינל.

רותם חטואל | דני מרון

דקה 58, הפועל ב"ש שוב סיכנה את השער: הדרומיים רשמו החמצה נוספת כאשר גמון הגיע לכדור מהאוויר ופספס את השער בסנטימטרים.

דקה 63, איום מסוכן לניס: אנדויה קיבל מסירת רוחב נהדרת ועמד במצב מסוכן מול רחמים, אבל הכדור הלך מעל השער.

דקה 71, 0:1 להפועל באר שבע! גמון העביר כדור רוחב שפגע בדרך בז'וסואה, ולאחר טעות של תוראם ברחבה חטואל כבש מקרוב.

רותם חטואל | דני מרון

דקה 90+3, שריקת הסיום של המשחק: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את ניס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי