אליאל פרץ בשלב הבא, ליאור רפאלוב במקום השני

34 דקות לישראלי בניצחון וולפסברגר 0:1 על פיינורד בקרב הישיר על המקום השני בבית. הליגיונר הוותיק הוחלף במחצית בהפסד אנטוורפן 2:0 לטוטנהאם שעלתה מפסגת הבית. 90 דקות לדאבור ב-1:4 של הופנהיים על גנט

(גודל טקסט)

שלב הבתים של הליגה האירופית נחתם הערב (חמישי) ובמקביל להעפלתה של מכבי תל אביב לשלב 32 האחרונות, מספר משחקים מעניינים נערכו ברחבי היבשת. ליאור רפאלוב ואנטוורפן הפסידו לטוטנהאם 2:0 ועלו מהמקום השנ בבית. אליאל פרץ ו-וולפסברגר עשו את העבודה מול פיינורד עם 0:1 והבטיחו את ההעפלה במחזור האחרון, מואנס דאבור השלים 90 דקות בניצחון 1:4 של הופנהיים על גנט, וג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות וכבש שער עצמי בהפסד זוריה 2:0 לבראגה.

טוטנהאם – אנטוורפן 0:2

ליאור רפאלוב פתח בהרכב והוחלף במחצית בהפסד קבוצתו לאנגלים, ובעקבות כך העפילו מהמקום השני אחריי התרנגולים מלונדון. הבלגים היו צריכים לא להפסיד במשחק כדי לסיים במקום הראשון, אך לצערם נכשלו במשימה ויקבלו הגרלה קשה יותר בשלב הבא. קרלוס ויניסיוס כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-57 עם דחיקה מקרוב אחרי ריבאונד מבעיטה חופשית מעולה של גארת' בייל. ג'ובאני לו צ'לסו הוסיף את השני בדקה ה-71 מבישול של הארי קיין.

ג'ובאני לו סלסו חוגג | KIRSTY WIGGLESWORTH/POOL/AFP via Getty Images

וולפסברגר – פיינורד 0:1

אליאל פרץ פתח על הספסל ועלה בדקה ה-56, בדרך לניצחון חשוב על ההולנדים בקרב הישיר על המקום השני בבית. דיאן יובלייץ' כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-31. וולפסברגר סגרה את הקמפיין עם שני ניצחונות ויכולה להתגאות בהעפלתה לשלב 32 האחרונות. ההולנדים ספרו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות ויתרכזו מעתה בליגה המקומית.

אליאל פרץ מול מרקוס סנסי | ANP Sport via Getty Images

הופנהיים – גנט 1:4

מונאס דאבור פתח בהרכב המארחים שכבר הבטיחו את המקום הראשון בבית, וראה את מקסימיליאן באייר נוגח מקרן את הראשון לזכות קבוצתו בדקה ה-21. חמש דקות אחר כך, היה זה רוברט סקוב שמצא את הרשת בסיומו של מבצע קבוצתי יפה. באייר השלים צמד בדקה ה-49 עם בעיטה מדהימה מחוץ לרחבה, ובדקה ה-64 הוסיף בישול לאנדריי קרמאריץ'. נוריו פורטונה רק צימק בדקה ה-81. גנט סיימה את הקמפיין עם אפס נקודות ותתרכז בלשפר את מעמדה בליגה הבלגית, שם היא ממוקמת במקום ה-13.

מקסימיליאן באייר חוגג מונאס דאבור | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

בראגה – זוריה 0:2

ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות וכבש שער עצמי בהפסד קבוצתו לפורטוגלים הערב במשחק ששוחק לפרוטוקול, כיוון שזוריה איבדה את הסיכוי להעפיל לשלב הבא. בדקה ה-61 הבלם הישראלי ניסה לבלום בעיטה לשער אך לצערו הכניס את הכדור בעצמו לרשת. ריקרדו הורטה הוסיף את השני שבע דקות מאוחר יותר. קבוצתו של הליגיונר הצעיר סיימה את הקמפיין במקום השלישי עם שש נקודות.

שחקני בראגה חוגגים | MIGUEL RIOPA/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות

סלטיק (ללא ניר ביטון וחאתם אלחמיד) – ליל 2:3

ספרטה פראג – מילאן 1:0

דינאמו זאגרב – צסק"א מוסקבה 1:3
לסטר סיטי – א.א.ק אתונה 0:2
סלובן ליברץ – הכוכב האדום בלגרד 0:0
לודוגרץ – לאסק לינץ' 3:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי