דוניס: "זה הזמן להתרכז בליגה", גלזר: "חולם לשחק נגד יונייטד"

מאמן מכבי ת"א היה גאה בשחקניו לאחר ההעפלה ל-32 האחרונות: "צריכים להבין שהעונה הזו מוזרה. הדרך שעברנו לכאן מדהימה. צריכים לתקן את המצב שלנו בליגה עכשיו". הקשר: "נקבל כל יריבה בשמחה". סבוריט: "הקהל חסר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לראשונה מזה שבע שנים, מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי) לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית אחרי 0:1 על סיבאספור. לאחר הניצחון בבלומפילד, שחקני האלופה ואנשי הצוות חגגו על כר הדשא את ההישג הגדול, אשר השכיח את ההפסד למ.ס. אשדוד בליגה רק לפני שלושה ימים.

לאחר המשחק, המאמן גאורגיוס דוניס סיכם: "מברך את השחקנים שלי. שיחקנו 11 משחקים באירופה והגענו עד לכאן. זה מדהים. השגנו מטרה גדולה מאוד בעונה שלנו. ייצגנו את המועדון בצורה טובה באירופה וזה בשבילנו ניסיון מאוד חשוב לקראת המשחקים בפברואר. עכשיו הגיע הזמן להתרכז בליגה העל ולתקן את המצב שלנו".

על המצב בליגה אמר המאמן היווני, ואף סיפר על חבריו מיוון: "יש לי חברים באולימפיאקוס, שהפסידו אתמול 2:0 לפורטו בליגת אלופות. הפורטוגלים לא שמחו בסיום בגלל שבליגה המקומית הם בעונה לא טובה. צריך להבין שהעונה הכדורגל הוא שונה ומוזר. המשחקים בלי קהל ואלו דברים שמשפיעים. צריכים לקבל את זה וגם לתקן את הבעיות שלנו".

"הגענו עד לכאן וזה מדהים" | אודי ציטיאט

"יש פה שחקנים טובים וצוות טוב. עשינו תוצאה מאכזבת באשדוד אבל השגנו הערב מטרה גדולה. השחקנים נתנו הכול על הדשא והיו מאורגנים, למרות הלחץ הרב שהיה. שיחקנו טוב, אולי פחות התקפית, אבל בהגנה עשינו את העבודה. לא נתנו ליריבה להגיע למצב אחד" סיכם דוניס.

דן גלזר, שהיה מאוד מאוכזב לאחר המשחק נגד אשדוד, סיפר בסיום הערב: "חייבים להבין שהעונה הזו מוזרה בלוח הזמנים שלה. יש עומס מטורף וזה נורא קשה לשחק בעומס כזה. שמנו לעצמנו מתחילת הדרך את הליגה האירופית כמטרה.

"תראו מה כדורגל. רק לפני שלושה ימים הייתי בדיכאון ועכשיו בשמחה. ידענו כמה המשחק הזה חשוב. מקווה שהביטחון שלנו ייבנה ונביא את זה גם לליגה כי מכבי ת"א זו קבוצה שחייבת לדבר חזק בליגה. יריבה בשלב הבא? כל יריבה נקבל בשמחה. מגיל צעיר אני אוהד את מנצ'סטר יונייטד והחלום הוא לשחק באולד טראפורד" סיים הקשר המאושר.

גלזר. "החלום הוא לשחק באולד טראפורד" | אריאל שלום

אנריק סבוריט, שכבש את שער הניצחון במשחק, אמר בסיום: "מאושר. עכשיו אני מרגיש קצת רע כי אם היו עכשיו אוהדים באצטדיון שלנו היה הרבה יותר טוב. כל המועדון מאושר אחרי שניצחנו ועלינו לשלב הבא. שיחקנו היום נגד קבוצה טובה, כמו גם קרבאח ו-ויאריאל"

"אני בטוח שבעתיד הבן שלי יהיה שמח וגאה שהקדשתי לו את הגול הזה. שיפור בליגה? אני מסכים. אנחנו צריכים לשפר את מה שעשינו עד עכשיו בליגה. אנחנו רוצים לזכות שוב באליפות ובגלל זה אנחנו צריכים לעבוד קשה בליגה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי