באירופה שיבחו את סבוריט, בברזיל נדהמו מהיום הגדול של טננבאום

מכבי תל אביב גברה 0:1 על סיבאספור והעפילה לשלב 32 האחרונות הודות לשער ענק של המגן הספרדי, ב"מארקה" וב"לאקיפ" החמיאו. ב"גלובו" התמוגגו: "מסיים שירות צבאי ומתקדם בליגה האירופית"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב העפילה אמש (חמישי) לשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית בפעם השניה בתולדותיה וזאת לאחר שגברה 0:1 באצטדיון בלומפילד על סיבאספור משער ענק של אנריק סבוריט הספרדי. בעקבות ההישג, הצהובים העשירו את קופת המועדון ב-12 מיליון יורו ופניהם נשואות אל עבר ההגרלה שתתקיים ביום שני, בה הן יוכלו בין השאר לקבל קבוצות פאר כמו מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם, ארסנל ומילאן.

גם באתרים הבכירים באירופה התמוגגו משער הניצחון הנפלא של סבוריט. "גול מפואר של אקס אתלטיק בילבאו העלה את מכבי תל אביב לשלב הבא על חשבון סיבאספור. סבוריט התחיל את המהלך בשמאל, חדר למרכז ושלח טיל לרשת העליונה", נכתב ב"לאקיפ" הצרפתי על הביצוע המלוטש של המגן הספרדי. ב'סקיי ספורטס' כנראה לא צפו בגול והסתפקו בתיאור לקוני: "סבוריט הבקיע את שער הניצחון עבור הישראלים".

ב"מארקה" החמיאו למגן השמאלי: "סבוריט חתם את עליית מכבי תל אביב לשלב הבא" והוסיפו: "אנריק קיבל את הכדור כ-35 מטרים משער היריבה, התקדם וירה תותח ברגל שמאל". הספרדים המשיכו וציינו כי מאזנו של סבוריט בישראל עומד על חמישה שערים ותשעה בישולים ב-92 משחקים במדים הצהובים. ב-'ESPN' נכתב: "שער אדיר של סבוריט העלה את מכבי תל אביב ל-32 הגדולות של הליגה האירופית".

ב"גלובו ספורט" הברזילאי התמקדו, כצפוי, בדניאל טננבאום: "יום מיוחד", צעקה הכותרת. "מסיים שירות צבאי ומתקדם בליגה האירפוית", נכתב על השוער שהצטרף מפלמנגו לפני יותר מארבע שנים. בכתבה סיפרו על היום הגדול של טננבאום, שהשתחרר מצה"ל ומאוחר יותר סייע למכבי תל אביב להעפיל עם רשת נקייה.

אנריק סבוריט | אודי ציטיאט
דניאל טננבאום | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי