מילאן מתמוגגת מילד הפלא הנורבגי, פיולי: "הוא מדהים באחד על אחד"

יינס פטר האוגה, שהצטרף לאחר שכבש נגד הרוסונרי במוקדמות, סידר ניצחון בפראג עם שער נדיר ביופיו ודאג שקבוצתו תעלה מפסגת הבית. מאמנו החמיא: "הוא מהיר יותר עם הכדור מאשר בלעדיו"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

יינס פטר האוגה כבש אמש (חמישי) את שערו השלישי בשלב הבתים בליגה האירופית, העניק למילאן 0:1 בצ'כיה על ספרטה פראג ודאג שקבוצתו תעלה לשלב 32 האחרונות מהמקום הראשון. הרוסונרי, שמובילים גם את הסרייה א' ונמצאים בתקופה מופלאה, רשמו ניצחון רביעי בכל המסגרות וכבר ביום ראשון מצפה להם משחק בית חשוב בליגה מול פארמה (21:45).

סיפור המשחק היה כאמור הנורבגי, שנרכש על ידי מילאן מוקדם יותר העונה לאחר שכבש נגדה בסן סירו במדי בודו גלימט במוקדמות הליגה האירופית. היהלום בן ה-21 ממשיך לעשות חיל בזריה האירופית (בליגה הוא עלה חמש פעים מהספסל) גם במדי הרוסונרי ואמש הוא הכריע את ההתמודדות עם ביצוע נדיר ביופיו, כשהעביר את הכדור בין רגליו של שחקן הגנה וסיים באלגנטיות לפינה הרחוקה. ללקק את האצבעות.

"הוא כבר הוכיח לנו מה הוא מסוגל לעשות כשפגשנו אותו כיריב בספטמבר, אז החתמנו אותו וקיווינו שהוא ימשיך את השדרוג שלו אצלנו", החמיא בסיום מאמן מילאן סטפאנו פיולי ודאג לצנן: "הוא עדיין לא שחקן שלם, יש לו לאן להשתפר, אבל בשלב הזה אנחנו מאוד מרוצים מההופעות שלו. המיומנת הטובה ביותר שלו היא באחד על אחד. הוא מהיר יותר עם הכדור מאשר בלעדיו".

צפו בביצוע המרהיב

פיולי המשיך להחמיא להאוגה הצעיר, אך גם הפעם מיהר להנמיך את ההתלהבות והבהיר כי הוא רק בתחילת הדרך: "כולם רואים ומודעים לאיכויות הגבוהות שלו. אני חושב שמגיע קרדיט גדול למועדון שהחתים שחקן כל כך מעניין. עם זאת, יש אלמנטים רבים בהם הוא יכול וצריך להשתפר. למשל, היכולת להתמקד במשחק ההגנה במשך 90 דקות".

מאז ה-8 בחודש מרץ, מילאן הפסידה רק משחק אחד בכל המסגרות. "כשהתחלתי את העונה הייתה לי אמונה, כי זו קבוצה איכותית ומאוחדת, אבל ברור שלא הייתי מאמין אחרי ההפסד הוא לגנואה בעונה שעברה שאלה יהיו התוצאות שנשיג בתשעת החודשים הבאים. אנחנו מסיימים משחק, שוכחים אותו ועוברים לאתגר הבא. זה הכוח הגדול ביותר שלנו", הבהיר פיולי.

פיולי נשאל האם העובדה שאינטר, היריבה העירונית, הודחה מאירופה תסייע לה בסרייה א': "אני לא יודע ולמען האמת אין זמן או רצון לחשוב מה יעשו היריבות שלנו. עלינו להתמקד במסע שלנו, לחרוק שיניים ולהתכונן למשחק ביום ראשון. ננסה להמשיך לנצח משחקים עד חג המולד ואז ננסה לנוח קצת ולהבריא. המטרה שלנו היא להגיע רחוק יותר מבעונה שעברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי