רומא חטפה בבולגריה, פונסקה: "אסור לנו לחזור על השגיאות האלה"

האיטלקים הפסידו 3:1 לצסק"א סופיה, אך העפילו מהמקום הראשון בבית כבר בשבוע שעבר. אחרי 450 דקות - הבולגרים כבשו לראשונה בליגה האירופית. המאמן המפסיד: "היו לא מעט דברים שלא אהבתי"

קבוצות: רומא
(גודל טקסט)

רומא הגיעה למשחק החוץ בבולגריה בידיעה שהיא כבר העפילה לשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית מהמקום הראשון והתצוגה שלה הייתה בהתאם. החבורה של פאולו פונסקה נוצחה 3:1 על ידי צסק"א סופיה החלשה, שהשיגה ניצחון בכורה יוקרתי העונה ואחרי 450 דקות ללא שער במפעל – הפציצה שלישייה לרשת של האיטלקים, שכאמור שמרו כוחות וחזרו הביתה עם הפסד די מביך, אך בסופו של דבר גם חסר חשיבות.

בהתחשב במצב בבית, פונסקה העניק לכוכבים שלו מנוחה לקראת משחק הליגה מול בולוניה (ראשון ב-16:00) ועלה בהרכב עם שלושה שחקנים בני 18, שרשמו הופעת בכורה בהרכב. אחד מהם הוא טומאסו מילאנזה, שהשווה את התוצאה זמנית עם שערו הראשון במדי הקבוצה הבוגרת, אך דווקא שגיאות של אמאדו דיאוורה ופדריקו פאציו, שני שחקנים בעלי ניסיון, הובילו להפסד הראשון העונה של רומא בקמפיין.

"היו לא מעט דברים שלא אהבתי בהופעה שלנו, אבל היו לנו הרבה סיבות לכך", הסביר בסיום המאמן פונסקה. "צסק"א הייתה קטלנית בהתקפה, היא ניצלה את המקסימום והבקיעה שני שערים משתי טעויות קשות מאוד שלנו. לאחר הם כן הם התגוננו עם הרבה מאוד השחקנים ולא הצלחנו להגיע להזדמנויות. אסור לנו לחזור על השגיאות האלה".

על הצעירים שקיבלו צ'אנס להוכיח את עצמם: "זה לא היה קל עבורם. זו עדיין הליגה האירופית וזה מפעל שדורש ממך אחריות, אבל הם היו בסדר גמור ואני מרוצה מההופעה שלהם". פונסקה התייחס להמשך המפעל לקראת ההגרלה שתיערך ביום שני: "אנחנו רוצים להגיע רחוק, אבל מכאן והלאה זה נעשה יותר קשה. כולן חזקות ובטוות, נמתין ונראה את מי נקבל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי