שחטאר ערכה לאוהדים היכרות עם "ספינת הדגל של הכדורגל הישראלי"

אחרי ההגרלה שסידרה לאוקראינים מפגש כפול עם מכבי תל אביב בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, באתר הרשמי סיפרו על היריבה: "מועדון הבסיס של נבחרת ישראל". דור פרץ, דן ביטון וניק בלקמן הוזכרו

(גודל טקסט)

אחרי שאתמול (שני) נודע שמכבי תל אביב תתמודד מול שחטאר דונייצק ומנור סולומון בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, הבוקר עלתה באתר הרשמי של אלופת אוקראינה כתבת פרופיל על היריבה הצהובה, שתהיה הקבוצה הראשונה אי פעם שתשחק מול מועדון הפאר בו כאמור משחק בשנתיים האחרונות שחקן נבחרת ישראל.

בכתבה כינו את מכבי תל אביב "ספינת הדגל של הכדורגל הישראלי" וציינו שזו הקבוצה הוותיקה והמעוטרת ביותר במדינה. באתר הרשמי הסבירו שגאורגיוס דוניס החליף את ולדימיר איביץ' בקיץ האחרון, סיפרו בקצרה על קריירת האימון של המאמן היווני והבהירו כי מדובר ב"מועדון הבסיס של נבחרות ישראל, עם עשרה נציגים".

האוקראינים סקרו את תוצאות היריבה: "אחרי תשעה מחזורים, מכבי השיגה 15 נקודות בליגת העל והיא נמצאת במקום החמישי במרחק ארבע נקודות מהמוליכה מכבי חיפה". באתר של שחטאר סיפרו גם על המאזן של הצהובים בליגה האירופית העונה (שישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים) וטענו שהגיל הממוצע של השחקנים הצהובים הוא 26.9.

מנור סולומון, יונתן כהן |

בכתבה ציינו את ניק בלקמן ודן ביטון, אשר מוליכים את טבלת המבקיעים של מכבי תל אביב העונה בליגה האירופית עם שלושה שערים כל אחד והזכירו גם את דור פרץ, המבשל הבכיר של הצהובים העונה במפעל, שסיפק שלושה אסיסטים ואף הבקיע את שער הניצחון בטורקיה ב-1:2 החשוב של הקבוצה על סיבאספור.

כידוע, מכבי תל אביב תארח את המשחק הראשון באצטדיון בבלומפילד ב-18 בפברואר 2021, אליו שחטאר דונייצק תגיע אחרי פגרת חורף בת חודשיים, כשהגומלין יתקיים באוקראינה כעבור שבוע. כזכור, שחטאר הודחה מליגת האלופות במחזור האחרון וסיימה במקום השלישי בבית מאתגר שכלל את ריאל מדריד הגדולה, אינטר החזקה ובורוסיה מנגנשלדבאך.

אלופת אוקראינה השיגה לא פחות משמונה נקודות, כולל שני ניצחונות מרשימים על הבלאנקוס, שתי תוצאות תיקו מול הנראזורי ושני הפסידים מביכים (10:0 בסיכום) מול הקבוצה הגרמנית. סולומון להט עם שני שערים מדהימים מול הקבוצה הספרדית והוא בוודאי ישמח להבקיע גם נגד אלופת ישראל, מולה הוא כבש במאי 2017 במשחק ליגה בו מכבי פתח תקווה הדהימה את הצהובים עם 1:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי