סולומון: "המשפחה שאלה את מי לעודד – אותי או את מכבי ת"א"

קשר שחטאר התראיין לאתר הרשמי של המועדון וסיפר על התחושה לקראת המפגש עם האלופה בפברואר: "כולנו שמחנו, המשפחה שלי אוהדת אותם. יהיה מרגש לשחק בישראל". וגם: שחקני המפתח בצהוב וההצהרה שתרגיז את הקהל הירוק

(גודל טקסט)

גם שני ניצחונות גדולים על ריאל מדריד בשלב הבתים בליגת האלופות לא הספיקו לשחטאר דונייצק להעפיל לשלב שמינית הגמר, אך הקבוצה של מנור סולומון השיגה את הכרטיס לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. בעוד כחודשיים, ב-18 בפברואר, יגיע קשר הכנף של הנבחרת לישראל למפגש מרגש נגד האלופה מכבי תל אביב. בראיון לאתר הרשמי של שחטאר התייחס סולומון לצמד המשחקים.

סולומון סיפר על ההיסטוריה המפוארת של מכבי ת"א: "זה מועדון ענק עם היסטוריה עשירה, אחד מהגדולים בכדורגל הישראלי יחד עם מכבי חיפה. היא זכתה בשתי האליפויות האחרונות והיא הקבוצה הכי טובה בישראל ואולי הכי פופולארית. למכבי ת"א יש אוהדים בכל הארץ, גם המשפחה שלי אוהדת אותם. בהתחשב בכך, זה יוצא דופן שאעמוד מול הקבוצה הזו. כמובן שאני שמח לשחק במולדתי".

הקשר נשאל על התגובה שלו להגרלה: "כשהשם של מכבי הופיע על המסך – אני וכל בני משפחתי שמחנו. מיד שאלו אותי בצחוק 'מה עלינו לעשות עכשיו? במי לתמוך?'. יש התרגשות גם בתקשורת והמשחקים יהיו מעניינים. אני מכיר את רוב השחקנים, אני פוגש אותם בנבחרת הלאומית. הם חברים טובים שלי כמובן. כבר שוחחנו אחרי ההגרלה. כולם מצפים למשחקים ונרצה להחליף חולצות לאחר מכן".

מנור סולומון חוגג | Anatolii Stepanov/Anadolu Agency via Getty Images

על הסגנון והשיטה של מכבי תל אביב: "ישנם שחקנים צעירים אבל מאוד מוכשרים ובולטים כמו יונתן כהן ודן גלזר. הם משתלבים נהדר עם שחקנים מנוסים יותר כמו שרן ייני, איתן טיבי ואייל גולסה. לטעמי זה נותן לקבוצה איזון נהדר. מרכז השדה שלהם חזק מאוד יחד עם דור פרץ. זו קבוצה חזקה פיזית, משחקת בעוצמה ומניעה כדור היטב. אני בציפייה גדולה למשחק".

נזכיר כי שחטאר הגיעה בעונה שעברה עד לחצי הגמר כאשר הדיחה בדרך את בנפיקה, וולפסבורג ובאזל, אלא שאז הובסה 5:0 על ידי אינטר. הליגה באוקראינה יצאה לפגרת בת חודשיים מה שיכול לשחק לטובתה של אלופת ישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי