ואן לוון נערך לתקופה אינטנסיבית, גולסה עשוי להיכלל בסגל לשחטאר

מכבי ת"א פותחת בהכנות לקראת שלב 32 האחרונות בליגה האירופית (חמישי, 21:55 בספורט1), הצוות המקצועי ינסה לחלק את הדקות במשחקים הקרובים מתוך הבנה שהליגה והגביע חשובים יותר. הקשר ינסה לשוב מפציעה

(גודל טקסט)

שבוע שחטאר דונייצק יוצא לדרך. מכבי תל אביב תערוך היום (שני) אחר הצהריים אימון נוסף לקראת המפגש הראשון ביום חמישי בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית (21:55 בספורט1), אבל בצוות המקצועי מבינים את יחסי הכוחות ומתכוונים שלא להעמיס על השחקנים יתר על המידה גם מתוך מחשבה על לוח המשחקים העמוס בגביע ובליגה בשבועות הבאים.

מכבי תל אביב תפגוש ביום ראשון הקרוב את הפועל באר שבע ב"טוטו טרנר" במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה, תמריא לאחר מכן לאוקראינה לקראת הגומלין ביום חמישי הבא בקייב ואז תפגוש את מ.ס אשדוד ביום שני (1.3), שלושה ימים לאחר מכן את הפועל חיפה ושלושה או ארבעה ימים אחרי זה תארח את בית"ר ירושלים, כך שמדובר בלוח זמנים עמוס במיוחד ופטריק ואן לוון וצוותו נערכים לכך בהתאם.

על פי מקורבים, נראה כי ואן לוון יבצע בקרוב חלוקת עומסים ובקבוצה מספרים שלא מן הנמנע ששחקנים שלא זכו לקרדיט נרחב לאחרונה, כמו מאור קנדיל, אופיר דוידזאדה, אדוארדו גררו וגם אילון אלמוג, איתי שכטר ושרן ייני יזכו להזדמנויות במשחקים הקרובים: "מאבקי האליפות והגביע יותר חשובים משני המשחקים נגד שחטאר דונייצק, למעשה הם יכולים להפוך למוקש בזירה המקומית", אמרו בסביבת השחקנים.

ואן לוון וייני. ההולנדי נערך לתקופה עמוסה | אריאל שלום

מי שעשוי לשוב לסגל ביום חמישי הקרוב בבלומפילד הוא אייל גולסה, שהחמיץ את המשחקים האחרונים בעקבות מכה שספג נגד הפועל ב"ש. גולסה, שנפצע לא מעט לאורך שנותיו במכבי תל אביב, זוכה לטיפולים ארוכים יותר מהרגיל לאור עברו ובקבוצה לא ממהרים להחזירו לפני הזמן, אבל ייתכן שיישב על הספסל בחמישי וגם יזכה לדקות בהתאם להתפתחויות על כר הדשא. בהרכב, בכל אופן, אמור להמשיך אבי ריקן.

פצוע נוסף במכבי תל אביב הוא יונתן כהן, שאתמול עבר בדיקת MRI ונודע כי אין קרע חדש ברגלו, אולם הוא ככל הנראה ייעדר גם בשלושת השבועות הבאים. כהן עובר טיפולים בפציעה בשריר הארבע ראשי ורק לאחר בדיקת MRI נוספת יתברר כמה זמן הוא ייעדר, אבל נראה כי לא יעמוד לרשות ואן לוון בארבעת המשחקים הקרובים.

גולסה. ינסה לשוב נגד שחטאר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי